ІКТ – освіта без кордонів. Модернізація освіти в умовах інформатизації суспільства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59143Ключевые слова:
інформатизація освіти, інформаційні комп’ютерні технології, SMART-технології, інформаційно-комунікаційні технологіїАннотация
В статті розглядаються процеси модернізації сисеми освіти з використанням нових інформаційних комп'ютерних технологій у навчанні, що відбулися в результаті інформатизації суспільства та освіти вцілому. Розкрито поняття "інформаційне суспільство" та "інформаційний простір". Розглянуто способи використання мультимедійних технологій в освіті на основі SMART-технології, як стимулування творчої активності та самореалізації учасників навчально виховного процесу (зокрема, обдарованих учнів). Запропонована поетапна підготовка до заняття з навчального предмету у початковій школі з використанням інформаційно-коммунікаційних технологій
Библиографические ссылки
Fedorchuk, I. I., Shylov, A. V., Franchuk, L. S., Nalyvajko, S. V.; Zjazjun I. A. (Ed.) (2006). Stvorennja elektronnogo posibnyka. Issue 11. Kyiv, Vinnitsa: DOV Vinnitsa, 399–403.
Bykov, O. (2008). Novitni informacijni tehnologii' v navchal'no-vyhovnomu procesi. Shkola, 7, 75.
Kitajeva, M. (2011). Vykorystannja mul'tymedijnyh tehnologij. Pochatkova osvita, 38. – S. 7–9.
Marahovs'kyj, L. (2001). Indyvidual'ni tehnologii' jak psyhologo-pedagogichna problema. Shkil'nyj svit, 23, 4.
Pidkassistyj, P. I., Tishhenko, O. B. (2000). Komp'juternye tehnologii v sisteme distancionnogo obuchenija. Pedagogika, 5, 7–13.
Ajzenh, G. Ju. (1972). Prover'te svoi sposobnosti. Moscow, 177.
Vorob'eva, V. V. (2001). K voprosu ob issledovanii komp’juternyh programm v uchebno-vospitatel'nom processe nachal'noj shkoly. Novye podhody k ponimaniju sushhnosti razvivajushhego nachal'nogo obuchenija. Pskov: PGPI.
Dvoreckaja, A. V. (2004). Osnovnye tipy komp’juternyh sredstv obuchenija. Pedagogicheskaja tehnologija, 2, 38–40.
Bukach, A. (2007). Informacijni ta komunikacijni tehnologii' v osvitni systemi mista. Shkola, 12, 8–16.
Novikova, A. A. (2000). Mediaobrozovanie v SShA: problemy i tendencii. Pedagogika, 3, 68–75.
Tkachuk, V. (2004). Komp’juteryzacija shkil'noi' osvity: perevagy ta sfery ryzyku. Vyshha osvita Ukrai'ny, 4, 77–81.
Zhaldak, M. I., Rams'kyj, Ju. C. (1997). Derzhavnyj standart zagal'noi' seredn'oi' osvity v Ukrai'ni. Osvitnja galuz' "Informatyka". Kyiv: Geneza, 14–15.
Zhaldak, M. I. (1998). Jakym buty shkil'nomu kursu „Osnovy informatyky”. Komp’juter u shkoli ta sim’i', 1, 3–8.
Programma po informatiki dlja I-IV klassov (2003). Informatika i obrazovanie, 6, 97–104.
Beshenkov, S. A. (1997). Gumanitarnaja informatika v nachal'nom obuchenii. Informatika i obrazovanie, 4, 62–64.
Ryvkind, F. M. (1998). Osnovy komp’juternoi' gramotnosti. Kyiv: Grono, 16–22.
Mel'nyk, Ju. (2002). Formuvannja intelektual'nogo komponenta kul'tury rozumovoi' praci molodshyh shkoljariv zasobamy informacijnyh tehnologij. Ternopol, 50–55.
Vituhovskaja, A. A. (2001). Komp’juternaja podderzhka uchebnyh kursov dlja nachal'noj shkoly. Informatika v nachal'nom obrazovanie: Informatika i obrazovanie, 1.
Geval, M. D. (2000). Zagal'ni pryncypy vykorystannja komp’jutera na urokah riznyh typiv. Komp’juter u shkoli ta sim’i', 3, 34–34.
Pahomov, Z. P. (1998). Vykorystannja komp’jutera v navchanni uchniv pochatkovyh klasiv. Shkil'na osvita, 4, 28–29.
Pidlasyj, I. P. (1989). Jak pidgotuvaty efektyvnyj urok. Kyiv: Radjans'ka shkol, 204.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2016 Вікторія Миколаївна Шкляр

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .