Розвиток самостійної творчої активності майбутніх вчителів технологій у процесі проектно-технологічної діяльності
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59149Mots-clés :
проектно-технологічна діяльність, творча активність, студенти, самостійна робота, самоосвіта, досвідRésumé
Самостійна освітня діяльність студентів вищих аграрних навчальних закладів є невід’ємною складовою їхньої професійної підготовки, спрямованої на формування їх як високоосвічених, конкурентоздатних на ринку праці фахівців агропромислового виробництва. Організація цієї діяльності є однією з найважливіших проблем навчально-методичної роботи вищого аграрного навчального закладу, оскільки вона є чинником сприяння підвищенню мотивації студентів до самостійного оволодіння професійними знаннями, розвитку їх творчої активності у процесі проектно-технологічної діяльності у позаурочний час
Références
Broda, M. (2006). Zmist vykhovannya samostiynosti uchniv u konteksti suchasnoyi osvity. Aktual'ni problemy pedahohiky: metodolohiya, teoriya i praktyka, 3, Part 2, 50–59.
Zahvyazyns'kyy, V. I. (2006). Deyaki netradytsiyni pohlyady na tvorchist'. Obdarovana dytyna, 5, 40–43.
Kobriy, M. (2005). Vykhovannya samostiynosti osobystosti yak pedahohichna problema. Osobystist' u rozbudovi vidkrytoho demokratychnoho suspil'stva v Ukrayini. Drohobych: Kolo, 336–344.
Skudnova, T. D. (2006). Samorazvytye kak uslovye professyonal'no-sotsyal'noy adaptatsyy v systeme "lytsey-vuz". Prepodavatel'. KhKhIvek, 3, 55–59.
Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Problemy vykhovannia vsebichno rozvynenoi osobystosti. Vol. 1. Kyiv: Rad. shkola, 55–206.
Ushakova, N. I. (2010). Rozvytok umin samostiinoi diialnosti v pidruchnyku z movy navchannia dlia inozemnykh studentiv. Vykladannia mov u vyshchykh navchalnykh zakladakh osvity, 17, 140–149.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Микола Григорович Савельєв 2016
![Licence Creative Commons](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.