Розвиток самостійної творчої активності майбутніх вчителів технологій у процесі проектно-технологічної діяльності

Auteurs-es

  • Микола Григорович Савельєв Рівненський державний гуманітарний університет вул. С. Бандери, 12, м. Рівне, Україна, 33028, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59149

Mots-clés :

проектно-технологічна діяльність, творча активність, студенти, самостійна робота, самоосвіта, досвід

Résumé

Самостійна освітня діяльність студентів вищих аграрних навчальних закладів є невід’ємною складовою їхньої професійної підготовки, спрямованої на формування їх як високоосвічених, конкурентоздатних на ринку праці фахівців агропромислового виробництва. Організація цієї діяльності є однією з найважливіших проблем навчально-методичної роботи вищого аграрного навчального закладу, оскільки вона є чинником сприяння підвищенню мотивації студентів до самостійного оволодіння професійними знаннями, розвитку їх творчої активності у процесі проектно-технологічної діяльності у позаурочний час

Biographie de l'auteur-e

Микола Григорович Савельєв, Рівненський державний гуманітарний університет вул. С. Бандери, 12, м. Рівне, Україна, 33028

Аспірант

Кафедра технологічної освіти 

Références

Broda, M. (2006). Zmist vykhovannya samostiynosti uchniv u konteksti suchasnoyi osvity. Aktual'ni problemy pedahohiky: metodolohiya, teoriya i praktyka, 3, Part 2, 50–59.

Zahvyazyns'kyy, V. I. (2006). Deyaki netradytsiyni pohlyady na tvorchist'. Obdarovana dytyna, 5, 40–43.

Kobriy, M. (2005). Vykhovannya samostiynosti osobystosti yak pedahohichna problema. Osobystist' u rozbudovi vidkrytoho demokratychnoho suspil'stva v Ukrayini. Drohobych: Kolo, 336–344.

Skudnova, T. D. (2006). Samorazvytye kak uslovye professyonal'no-sotsyal'noy adaptatsyy v systeme "lytsey-vuz". Prepodavatel'. KhKhIvek, 3, 55–59.

Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Problemy vykhovannia vsebichno rozvynenoi osobystosti. Vol. 1. Kyiv: Rad. shkola, 55–206.

Ushakova, N. I. (2010). Rozvytok umin samostiinoi diialnosti v pidruchnyku z movy navchannia dlia inozemnykh studentiv. Vykladannia mov u vyshchykh navchalnykh zakladakh osvity, 17, 140–149.

Publié-e

2016-01-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education