Розвиток самостійної творчої активності майбутніх вчителів технологій у процесі проектно-технологічної діяльності

Autor

  • Микола Григорович Савельєв Рівненський державний гуманітарний університет вул. С. Бандери, 12, м. Рівне, Україна, 33028, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59149

Słowa kluczowe:

проектно-технологічна діяльність, творча активність, студенти, самостійна робота, самоосвіта, досвід

Abstrakt

Самостійна освітня діяльність студентів вищих аграрних навчальних закладів є невід’ємною складовою їхньої професійної підготовки, спрямованої на формування їх як високоосвічених, конкурентоздатних на ринку праці фахівців агропромислового виробництва. Організація цієї діяльності є однією з найважливіших проблем навчально-методичної роботи вищого аграрного навчального закладу, оскільки вона є чинником сприяння підвищенню мотивації студентів до самостійного оволодіння професійними знаннями, розвитку їх творчої активності у процесі проектно-технологічної діяльності у позаурочний час

Biogram autora

Микола Григорович Савельєв, Рівненський державний гуманітарний університет вул. С. Бандери, 12, м. Рівне, Україна, 33028

Аспірант

Кафедра технологічної освіти 

Bibliografia

Broda, M. (2006). Zmist vykhovannya samostiynosti uchniv u konteksti suchasnoyi osvity. Aktual'ni problemy pedahohiky: metodolohiya, teoriya i praktyka, 3, Part 2, 50–59.

Zahvyazyns'kyy, V. I. (2006). Deyaki netradytsiyni pohlyady na tvorchist'. Obdarovana dytyna, 5, 40–43.

Kobriy, M. (2005). Vykhovannya samostiynosti osobystosti yak pedahohichna problema. Osobystist' u rozbudovi vidkrytoho demokratychnoho suspil'stva v Ukrayini. Drohobych: Kolo, 336–344.

Skudnova, T. D. (2006). Samorazvytye kak uslovye professyonal'no-sotsyal'noy adaptatsyy v systeme "lytsey-vuz". Prepodavatel'. KhKhIvek, 3, 55–59.

Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Problemy vykhovannia vsebichno rozvynenoi osobystosti. Vol. 1. Kyiv: Rad. shkola, 55–206.

Ushakova, N. I. (2010). Rozvytok umin samostiinoi diialnosti v pidruchnyku z movy navchannia dlia inozemnykh studentiv. Vykladannia mov u vyshchykh navchalnykh zakladakh osvity, 17, 140–149.

##submission.downloads##

Opublikowane

2016-01-29

Numer

Dział

Pedagogical Education