Управління інтелектуальним капіталом як складова системи управління підприємством

Auteurs-es

  • Аліна Олександрівна Осаул Запорізький національний університет вул. Жуковского, 66, м. Запоріжжя, Україна, 69600, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5194-9799

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60270

Mots-clés :

економіка знань, інтелектуальний капітал, знання, управління інтелектуальним капіталом, довіра, корпоративна культура, стратегічне управління

Résumé

У статті досліджено основні рівні управління інтелектуального капіталу підприємства. Наведено характерні особливості управління інтелектуальним капіталом підприємства. Встановлено цілі та переваги наявної системи менеджменту інтелектуального капіталу та вказано шляхи її вдосконалення. Розрізнено та охарактеризовано явні та неявні знання підприємства як важливі невід`ємні ресурси інтелектуального капіталу

Biographie de l'auteur-e

Аліна Олександрівна Осаул, Запорізький національний університет вул. Жуковского, 66, м. Запоріжжя, Україна, 69600

Старший викладач

Кафедра Міжнародної економіки та економічної теорії

Références

Marr, B. (2008). Impacting Future Value: How to Manage your Intellectual Capital. AICPA, 34. Available at: http://www.journalofaccountancy.com/content/dam/jofa/archive/issues/2008/09/mag-intcapital-eng.pdf

María V. M. J. (2001). ICBS – intellectual capital benchmarking system. Journal of Intellectual Capital, 2 (2), 148–165. doi: 10.1108/14691930110385937

Ding, Y. (2010). Study on the Management of Intellectual Capital. International Journal of Business and Management, 5 (2). doi: 10.5539/ijbm.v5n2p213

Ordóñez de Pablos, P., Tennyson, R. D., Zhao, J. (Eds.) (2013). Intellectual Capital Strategy Management for Knowledge-Based Organizations. IGI Global, 307. doi: 10.4018/978-1-4666-3655-2

Kok, A. (2007). Intellectual Capital Management as Part of Knowledge Management Initiatives at Institutions of Higher Learning. The Electronic Journal of Knowledge Management, 5 (2), 181–192.

Pee, L. G., Kankanhalli, A. (2009). A Model of Organisational Knowledge Management Maturity Based on People, Process, and Technology. Journal of Information & Knowledge Management, 08 (02), 79–99. doi: 10.1142/s0219649209002270

Chmielewska-Muciek, D., Sitko-Lutek, A. (2013). Organizational culture conditions of knowledge management. Zadar, Croatia, 1363–1370. Available at: http://www.toknowpress.net/ISBN/978-961-6914-02-4/papers/ML13-463.pdf

Frappaolo, C. (2008). Implicit knowledge. Knowledge Management Research & Practice, 6 (1), 23–25. doi: 10.1057/palgrave.kmrp.8500168

Martins, E. C., Martins, N. (2011). The role of organisational factors in combating tacit knowledge loss in organisations. Southern African Business Review, 15 (1), 49–69. Available at: http://www.unisa.ac.za/contents/faculties/service_dept/docs/SABVIEW_15_1_chap%203.pdf

Pienaar, J. J., Du Toit, A. S. A. (2009). Role of the learning organization paradigm in improving intellectual capital. Journal of contemporary management, 6, 121–137. Available at: http://www.academia.edu/186014/Pienaar_J.J._and_Du_Toit_A.S.A._2009._Role_of_the_learning_organization_paradigm_in_improving_intellectual_capital._Journal_of_contemporary_management_6_121-137

Publié-e

2016-02-26

Numéro

Rubrique

Economics