Управління інтелектуальним капіталом як складова системи управління підприємством

Авторы

  • Аліна Олександрівна Осаул Запорожский национальный университет ул. Жуковского, 66, г. Запорожье, Украина, 69600, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5194-9799

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60270

Ключевые слова:

економіка знань, інтелектуальний капітал, знання, управління інтелектуальним капіталом, довіра, корпоративна культура, стратегічне управління

Аннотация

У статті досліджено основні рівні управління інтелектуального капіталу підприємства. Наведено характерні особливості управління інтелектуальним капіталом підприємства. Встановлено цілі та переваги наявної системи менеджменту інтелектуального капіталу та вказано шляхи її вдосконалення. Розрізнено та охарактеризовано явні та неявні знання підприємства як важливі невід`ємні ресурси інтелектуального капіталу

Биография автора

Аліна Олександрівна Осаул, Запорожский национальный университет ул. Жуковского, 66, г. Запорожье, Украина, 69600

Старший преподаватель Кафедра Международной экономики и экономической теории

Библиографические ссылки

Marr, B. (2008). Impacting Future Value: How to Manage your Intellectual Capital. AICPA, 34. Available at: http://www.journalofaccountancy.com/content/dam/jofa/archive/issues/2008/09/mag-intcapital-eng.pdf

María V. M. J. (2001). ICBS – intellectual capital benchmarking system. Journal of Intellectual Capital, 2 (2), 148–165. doi: 10.1108/14691930110385937

Ding, Y. (2010). Study on the Management of Intellectual Capital. International Journal of Business and Management, 5 (2). doi: 10.5539/ijbm.v5n2p213

Ordóñez de Pablos, P., Tennyson, R. D., Zhao, J. (Eds.) (2013). Intellectual Capital Strategy Management for Knowledge-Based Organizations. IGI Global, 307. doi: 10.4018/978-1-4666-3655-2

Kok, A. (2007). Intellectual Capital Management as Part of Knowledge Management Initiatives at Institutions of Higher Learning. The Electronic Journal of Knowledge Management, 5 (2), 181–192.

Pee, L. G., Kankanhalli, A. (2009). A Model of Organisational Knowledge Management Maturity Based on People, Process, and Technology. Journal of Information & Knowledge Management, 08 (02), 79–99. doi: 10.1142/s0219649209002270

Chmielewska-Muciek, D., Sitko-Lutek, A. (2013). Organizational culture conditions of knowledge management. Zadar, Croatia, 1363–1370. Available at: http://www.toknowpress.net/ISBN/978-961-6914-02-4/papers/ML13-463.pdf

Frappaolo, C. (2008). Implicit knowledge. Knowledge Management Research & Practice, 6 (1), 23–25. doi: 10.1057/palgrave.kmrp.8500168

Martins, E. C., Martins, N. (2011). The role of organisational factors in combating tacit knowledge loss in organisations. Southern African Business Review, 15 (1), 49–69. Available at: http://www.unisa.ac.za/contents/faculties/service_dept/docs/SABVIEW_15_1_chap%203.pdf

Pienaar, J. J., Du Toit, A. S. A. (2009). Role of the learning organization paradigm in improving intellectual capital. Journal of contemporary management, 6, 121–137. Available at: http://www.academia.edu/186014/Pienaar_J.J._and_Du_Toit_A.S.A._2009._Role_of_the_learning_organization_paradigm_in_improving_intellectual_capital._Journal_of_contemporary_management_6_121-137

Опубликован

2016-02-26

Выпуск

Раздел

Экономические науки