Підготовка майбутніх педагогів до естетизації освітнього середовища початкової школи

Auteurs-es

  • Ольга Андріївна Федій Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, м. Полтава, Україна, 36000, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60509

Mots-clés :

естетотерапія, творчий розвиток особистості, психологічно-комфортне середовище, професійна підготовка вчителя, функції естетотерапії

Résumé

У статті висвітлюються питання підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання естетотерапевтичних технологій розвитку особистості, надання творчого характеру навчально-виховному процесу та створення психологічно комфортного освітнього середовища. Особлива увага приділена таким змістовим аспектам професійної освіти педагога: аналіз сучасного стану освітнього середовища, педагогічний потенціал естетичного та психолого-педагогічні функції естетотерапії

Biographie de l'auteur-e

Ольга Андріївна Федій, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, м. Полтава, Україна, 36000

Доктор педагогічних наук, професор

Завідувач кафедри

Кафедра початкової і дошкільної освіти

Références

Slastenin, V. A., Podumova, L. S., (1997). Pedagogy: Innovational activities. Moscow: MastersPublisher, 224, 73–79.

Alekseenko, T. F., Onychenko, V. M., Ball, G. O. et. al; Kremen, V. G. (Ed.) (2010). White Book of National Education of Ukraine. Kyiv: Informationalsystems, 342, 56.

Kagan, M. S.(2007). System-synergetic approach towardsconstruction of the Modernpedagogic theory. Synerhetycheskaya paradigm. Synergetics education. Moscow: Progress-Tradition, 212–245.

Ridings, B. (2010). University in ruins. Moscow: Publishing house, 304.

Robinson, K. (2013). Education against talent. Moscow: Mann, Ivanov and Ferber, Eksmo, 336.

Chumak, O. V. (2012). Paradigm Education XXI century: innovative aspects. Personality in a single educational space. Available at: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp7/konf1/Chumak.pdf

Kremen, V. G. (2009). Personality in the modern civilization: the educational context. Universitates: Science and Education, 1, 28–32.

Drescher, U. N., Klyuchenko, T. I. (2002). Bilbo-therapeutic activities of the libraries in the context of information and psychotherapeutic security. Kazan. Available at: http://www.gpntb.ru/win/inter-events/crimea2002/trud/sec1114/doc77.HTML

Hёbel, V., Glöckler, M.; Fedorov, N. (Ed.) (1998). Child:from infancy to adulthood. Moscow: Enigma – AST Publishing House, 592.

Kiyashchenko, N. I. (2005). Aesthetics – philosophical science. Moscow: Publishing house. Williams House, 592.

Fediy, O. A. (2012). Aesthetotherapy. Kyiv: "Publisher" Center of educational literature ", 304.

Fediy, O. A. (2010). Theory and practice of training teachers to use of Aesthetotherapy in their professional activity. Kyiv, 500.

Publié-e

2016-02-26

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education