Підготовка майбутніх педагогів до естетизації освітнього середовища початкової школи

Авторы

  • Ольга Андріївна Федій Полтавский национальный педагогический университет имени В. Г. Короленко ул. Остроградского, 2, г. Полтава, Украина, 36000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60509

Ключевые слова:

естетотерапія, творчий розвиток особистості, психологічно-комфортне середовище, професійна підготовка вчителя, функції естетотерапії

Аннотация

У статті висвітлюються питання підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання естетотерапевтичних технологій розвитку особистості, надання творчого характеру навчально-виховному процесу та створення психологічно комфортного освітнього середовища. Особлива увага приділена таким змістовим аспектам професійної освіти педагога: аналіз сучасного стану освітнього середовища, педагогічний потенціал естетичного та психолого-педагогічні функції естетотерапії

Биография автора

Ольга Андріївна Федій, Полтавский национальный педагогический университет имени В. Г. Короленко ул. Остроградского, 2, г. Полтава, Украина, 36000

Доктор педагогических наук, профессор Заведующая кафедрой Кафедра начального и дошкольного образования

Библиографические ссылки

Slastenin, V. A., Podumova, L. S., (1997). Pedagogy: Innovational activities. Moscow: MastersPublisher, 224, 73–79.

Alekseenko, T. F., Onychenko, V. M., Ball, G. O. et. al; Kremen, V. G. (Ed.) (2010). White Book of National Education of Ukraine. Kyiv: Informationalsystems, 342, 56.

Kagan, M. S.(2007). System-synergetic approach towardsconstruction of the Modernpedagogic theory. Synerhetycheskaya paradigm. Synergetics education. Moscow: Progress-Tradition, 212–245.

Ridings, B. (2010). University in ruins. Moscow: Publishing house, 304.

Robinson, K. (2013). Education against talent. Moscow: Mann, Ivanov and Ferber, Eksmo, 336.

Chumak, O. V. (2012). Paradigm Education XXI century: innovative aspects. Personality in a single educational space. Available at: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp7/konf1/Chumak.pdf

Kremen, V. G. (2009). Personality in the modern civilization: the educational context. Universitates: Science and Education, 1, 28–32.

Drescher, U. N., Klyuchenko, T. I. (2002). Bilbo-therapeutic activities of the libraries in the context of information and psychotherapeutic security. Kazan. Available at: http://www.gpntb.ru/win/inter-events/crimea2002/trud/sec1114/doc77.HTML

Hёbel, V., Glöckler, M.; Fedorov, N. (Ed.) (1998). Child:from infancy to adulthood. Moscow: Enigma – AST Publishing House, 592.

Kiyashchenko, N. I. (2005). Aesthetics – philosophical science. Moscow: Publishing house. Williams House, 592.

Fediy, O. A. (2012). Aesthetotherapy. Kyiv: "Publisher" Center of educational literature ", 304.

Fediy, O. A. (2010). Theory and practice of training teachers to use of Aesthetotherapy in their professional activity. Kyiv, 500.

Опубликован

2016-02-26

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование