Ефективність застосування методу Бобат в корекції психофізичного стану дітей дошкільного віку з руховими розладами

Auteurs-es

  • Божена Олегівна Буховець ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна, 65020, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60562

Mots-clés :

психомоторний розвиток, діти дошкільного віку, метод Бобат, психофізичний стан, рухові розлади

Résumé

Дана стаття присвячена проблемі визначення ефективності застосування методу Бобат, як основної методики корекції психофізичного стану дітей дошкільного віку з руховими розладами.

В результаті експерименту було визначено, що за час курсу застосування методу Бобат, істотно покращилися показники оволодівання елементарними руховими навичками в основних вихідних положеннях, лежачи, стоячи на чотирьох та колінах

Biographie de l'auteur-e

Божена Олегівна Буховець, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна, 65020

Кафедра теорії та методики фізичного виховання лікувальної фізкультури та спортивної медицини

Références

Beseda, V. V., Romanchuk, O. P. (2012). Do pytannia otsinky fizychnoi pidhotovlennosti ditei doshkilnoho viku. Issue 19 [By the assessment of physical readiness of preschool children. Issue 19]. Kamjanec-Podilskyj: Medobory, 237–243.

Robyenesku, N. (1972). Nejromotorne perevihovannja [Neyromotor learning]. Buharest: YETM, 268.

Bukhovets, B. O. (2014). Bobat terapiya v korektsiipsiho-motornogo rozvitku ditey z organichnimi urazhennyami [Bobath therapy in the correction of psychomotor development of children with organic lesions]. Nauka i osvita, 8, 30–35.

Tarasun, V. V. (2012). Psihologo-pedagogіchna dopomoga dіtjam pereddoshkіlnogo vіku z osoblivostjami vrozvitku: naprjami realіzacіі [Psycho-pedagogical assistance to preschool children with featuresin development: directions of realization]. Kiev: Vidavnictvo Nacіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі M. P. Dragomanova, 412.

Gluschenko, M. N., Romanchuk, A. P. (2013). Effect of the complex breathing exercises with massage gymnastics on physical readiness of children with CNS. Journal Of Health Sciences, 3 (4), 349–356.

Forssberg, H. (1999). Impaired griplift synergy in children with unilateral brain lesions. Brain, 122 (6), 1157–1168. doi: 10.1093/brain/122.6.1157

Badalyan, L. O., Zhurba, L. T., Timonina, O. V. (1988). Dityachi tserebralni paralschi [Cerebral palsy]. Kyiv: Zdorove, 328.

Romanchuk, A. P., Beseda, V. V. (2009). Metodichni aspekti provedennya ta organizaciі masazhnoі gimnastiki u rann'omu vici [Methodological aspects of massage and gymnastics organization at an early age]. Medichna reabіlіtacіja, kurortologіja, fіzіoterapіja, 4, 37–40.

Celnik, P., Hummel, F., Harris-Love, M., Wolk, R., Cohen, L. G. (2007). Somatosensory Stimulation Enhances the Effects of Training Functional Hand Tasks in Patients With Chronic Stroke. Archives of Physical Medicine and Rehabilitation, 88 (11), 1369–1376. doi: 10.1016/j.apmr.2007.08.001

Bobat, K. (1966). Motornidefekti u patsientiv z tserebralnim paralichem. [Motor defects in patients with cerebral palsy]. Saffolk: Svobodna presa, 56.

Rejn, S., Medouz, L., Linch-Jellerington, M. (Eds.) (2013). Bobat Сoncept. Teoriya ta klinichna praktika v nevrologii і reabilitacii [Theory and сlinical racticein neurological rehabilitation]. Nizhniy Novgorod: Kirilitsya, 320.

Finni, N. R. (2009). Ditina z cerebralnim paralіchem. Dopomoga. Dogljad. Rozvitok [Сhild with Сerebral Palsy. Help. Care. Development. Book for Parents]. Moscow: Terevinf, 330.

Damulin, V. V., Trushyna, Je. N., Javors'ka, S. A., Ratbyl', O. Je. (2007). Psihogennі ruhovі porushennya [Psychogenic movemen disorders]. Nevrologschniy zhurnal, 2, 65–68.

Publié-e

2016-02-26

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education