Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх селекціонерів-генетиків у ході практичної підготовки

Auteurs-es

  • Наталія Павлівна Антіпова Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041, Ukraine
  • Наталія Михайлівна Рідей Київська обласна державна адміністрація пл. Лесі Українки, 1, м. Київ, Україна, 01196, Ukraine
  • Ігор Олександрович Антіпов Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64736

Mots-clés :

практична підготовка, навчальна практика, виробнича практика, фахові науково-дослідницькі компетентності, майбутні селекціонери-генетики

Résumé

У статті уточнено зміст, структуру та особливості практичної підготовки, а також обґрунтовано структурно-логічну схему організації практик майбутніх селекціонерів-генетиків для формування їх фахових науково-дослідницьких компетентностей. За видами практик розкрито та обґрунтовано структуру практичної підготовки селекціонерів-генетиків – природничо-технічну та спеціально-професійну – навчальних та виробничої практики

Bibliographies de l'auteur-e

Наталія Павлівна Антіпова, Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041

Кафедра педагогіки

Наталія Михайлівна Рідей, Київська обласна державна адміністрація пл. Лесі Українки, 1, м. Київ, Україна, 01196

Доктор педагогічних наук, керівник апарату 

Ігор Олександрович Антіпов, Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041

Кандидат сільськогосподарських наук, доцент

Кафедра агробіотехнологій

Références

Ridej, N., Zazymko, O., Klih, L. et. al (2014). Putivnyk u prykladnu naukometriju. Herson: OLDI_PLJuS, 344.

Babalova, R. V. (1984). Nekotorye problemy prakticheskogo obuchenija v vuzah. Sovremennaja vysshaja shkola. Moscow: Vysshaja shkola, 4, 99–102.

Bendera, I. M. (2003). Organizacija navchal'nogo procesu na pryncypah naskriznosti pry pidgotovci inzheneriv-pedagogiv v galuzi mehanizacii' dlja agrarnyh zakladiv profesijnoi' osvity. Problemy inzhenerno-pedagogichnoi' osvity. Kharkiv: UIPA, 5, 299–307.

Bogomolov, O. V. (2003). Praktychna pidgotovka fahivciv fakul'tetu «Pererobka ta zberigannja sil's'kogospodars'koi' produkcii'». Kharkiv, 234.

Bojko, M. F., Mazorenko, D. I., Tishhenko, L. M. (2003). Konceptual'ni aspekty pidvyshhennja efektyvnosti praktychnoi' pidgotovky fahivciv. Kharkiv, 274.

Borisov, V. I. (1990). Novyj vid prakticheskogo obuchenija. Srednee special'noe obrazovanie, 2, 14–17.

Strokal', V. P.; Ridej, N. M. (Ed.) (2012). Metodyka organizacii' navchal'nyh praktyk u majbutnih ekologiv. Herson: Grin' D. S., 264.

Kolosok, I. O. (2004). Metodyka praktychnoi' pidgotovky majbutnih agronomiv z mehanizacii' sil's'kogospodars'kogo vyrobnyctva v umovah vyshhogo navchal'nogo zakladu. Kyiv, 21.

Luzan, P. G., Rjabec',V. I. (1997). Navchal'na dilova gra «Zhnyva». Kyiv: Vyd. Nacional'nogo agrarnogo universytetu, 44.

Shtangej, S. V. (2012). Profesijna pidgotovka majbutnih agronomiv na asadah kompetntnisnogo pidhodu. Kyiv, 21.

Nacional'nyj klasyfikator Ukrai'ny. Klasyfikator profesij. DK 003:2010 (2010). Derzhavnyj komitet Ukrai'ny z pytan' tehnichnogo reguljuvannja ta spozhyvchoi' polityky. Available at: http://hrliga.com/docs/327_KP.htm

Ridej, N. M., Isajenko, V. M., Biljavs'kyj, G. O. et. al (2014). Koncepcija ta naukovo-metodychni rekomendacii' z formuvannja profesijno-praktychnoi' kompetentnosti fahivciv z upravlinnja pryrodokorystuvannjam v agrosferi. Kyiv: NUBiP Ukrai'ny, 459.

Antipova, N., Ridej, N., Antipov, I. (2015). Formuvannja fahovoi' kompetentnosti u bakalavriv selekcioneriv-genetykiv. Nova pedagogichna dumka, 3, 78–83.

Publié-e

2016-03-27

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education