Чисельний розрахунок напружено-деформованого стану нежорстких дорожніх одягів, відновлених за технологією холодного ресайклінгу

Auteurs-es

  • Світлана Михайлівна Талах Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-4160-6167
  • Олександр Миколайович Дубик Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5496-6968
  • Катерина Миколаївна Лисницька Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5496-6968

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.91111

Mots-clés :

чисельний розрахунок, метод скінченних елементів, переміщення, напружено-деформований стан, дорожній одяг

Résumé

Розглянуто питання вдосконалення наукової бази по визначенню напружено-деформованого стану нежорстких дорожніх одягів, відновлених за технологією холодного ресайклінгу. Приведено результати чисельного розрахунку напружено-деформованого стану нежорстких дорожніх одягів на ділянці автомобільної дороги Кив-Ковель (км 297+700 – км 302+400) з використанням програмного комплексу автоматизованого розрахунку тонкостінних просторових конструкцій (KARTPK). Проаналізовано реальний стан ділянки автомобільної дороги через 8,5 років після виконання ресайклінгу

Bibliographies de l'auteur-e

Світлана Михайлівна Талах, Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра реконструкції аеропортів та автошляхів

Олександр Миколайович Дубик, Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058

Асистент

Кафедра реконструкції аеропортів та автошляхів

Катерина Миколаївна Лисницька, Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058

Асистент

Кафедра реконструкції аеропортів та автошляхів

Références

Golovko, S. K. (1998). Ratsionalni sposoby povtornogo vykorystannya asfaltobetonu pry rekonstruktsiyi avtomobilnykh dorih [Rational methods of reusing asphalt in the reconstruction of roads]. Kyiv, 203.

Bespalyy, Ye. A. (2002). Udoskonalennya tekhnolohiyi reheneratsiyi asfaltobetonu na osnovi fenazolu dlya remontu i rekonstruktsiyi avtomobilnykh dorih [Improving asphalt regeneration technology based fenazolu for repair and reconstruction of roads]. Kyiv, 178.

Govorukha, O. V. (2012). Vdoskonalennya tekhnolohiyi reheneratsiyi asfaltobetoniv dlya remontu i rekonstruktsiyi avtomobilnykh dorih [Improving asphalt regeneration technology for repair and reconstruction of roads]. Kharkiv, 191.

VBN V.2.3-218-186-2004. Sporudy transportu. Dorozhniy odyah nezhorstkoho typu (2004). Kyiv: Ukravtodor, 176.

DBN V.2.3-4:2015. Sporudy transportu. Avtomobilni dorohy. Chastyna I. Proektuvannya. Chastyna II. Budivnytstvo (2015). Kyiv: Minrehionbud, 91.

ODN 218.046-01. Proektirovanie nezhostkih dorozhnyih odezhd (2001). Moscow: Ministerstvo transporta RF, 145.

Tsyhanovskiy, V. K., Kozlovets, S. M., Koryak, A. S. (2008). Raschet tonkih plit na uprugom osnovanii metodom konechnyih elementov [Calculation of thin plates on elastic foundation finite element method]. Kyiv: Stal, 234.

Shimanovskiy, A. V., Tsyhanovskiy, V. K. (2005). Teoriya i raschet silnonelineynyih konstruktsiy [Theory and calculation of strongly nonlinear structures]. Kyiv: Stal, 432.

Bazhenov, V. A., Saharov, A. S., Tsyhanovskiy, V. K. (2002). Momentnaya shema metoda konechnyih elementov v zadachah nelineynoy mehaniki sploshnoy sredyi [Torque diagram of the finite element method in problems of nonlinear continuum mechanics]. Prikladnaya mehanika, 38 (6), 24–63.

Bogomolov, V. O., Zhdanyuk, V. K., Bohomolov, S. V. (2011). Shchodo neobkhidnosti rozrobky novoyi metodyky rozrakhunku napruzheno-deformovanoho stanu dorozhnogo odyahu [As for the need to develop a new method of calculation of stress-strain state of pavement]. Avtoshlyakhovyk Ukrayiny, 1, 23–26.

Matua, V. P. (2002). Issledovanie napryazhenno-deformirovannogo sostoyaniya dorozhnyih konstruktsiy s uchetom ih neuprugih svoystv i prostranstvennogo nagruzheniya [Investigation of stress-strain state of the road constructions in view of their non-elastic properties and spatial loading]. Rostov-on-Don, 484.

Arsenyeva, N. O. (2014). Udoskonalennya metodu rozrakhunku nezhorstkykh dorozhnikh odyahiv z urakhuvannyam kryteriyu mitsnosti asfaltobetonnykh shariv na zsuv [Improving the method of calculating the non-rigid pavements considering strength criterion asphalt layers on shift]. Kharkiv, 212.

Talakh, S., Dubik, O. (2015). Computational investigation of composed multilayered half-space strength under pavement. Proceedings of National Aviation University, 64 (3). doi: 10.18372/2306-1472.64.9030

Zavoritskiy, V. I., Artyomenko, A. V. (1981). O raschote metodom konechnyih elementov napryazhonno-deformirovannogo sostoyaniya nezhostkih dorozhnyih odezhd [About calculation by finite element method of stress-strain state of nonrigid road clothes]. Uskorenie nauch.-tehn. progressa, povyish. proizvod. truda i kachestva dor. rabot. Moscow, 9–10.

Shimanovskiy, A. V., Tsyhanovskiy, V. K., Talakh, S. M. (2012). Optimizatsiya kombinirovannyih prostranstvennyih sistem [Optimization of combined spatial systems]. Kyiv: Stal, 462.

Vasidzu, K. (1987). Variatsionnyie metodyi v teorii uprugosti i plastichnosti [Variational methods in the theory of elasticity and plasticity]. Moscow: Mir, 542.

Publié-e

2017-01-31

Numéro

Rubrique

Technical Sciences