Розробка методики вибору систем інструментальної підтримки процесу проектування педагогічного дизайну

Autor

  • Oleksandr Pushkar Харківський Національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3592-3684
  • Vyacheslav Bratkevych Харківський Національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-7217-7767
  • Olesya Samoyilenko Харківський Національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-4989-133X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.115398

Słowa kluczowe:

ієрархічна модель, е-learning, педагогічний сценарій, впровадження, критерії оцінювання, альтернативні варіанти

Abstrakt

Запропоновано ієрархічна модель вибору систем інструментальної розробки педагогічного сценарію. Наведено покрокову методику кількісного оцінювання альтернативних варіантів систем інструментальної підтримки е-learning. Для кожного з кластерів ієрархічної моделі розглянуто шаблони матриць парних порівнянь відповідних елементів і надано процедура їх заповнення - приклади типових питань до експерта і можливих варіантів його відповідей. Досліджено чутливість моделі відносно невеликих змін думки експерта

Biogramy autorów

Oleksandr Pushkar, Харківський Національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Vyacheslav Bratkevych, Харківський Національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, професор, доцент

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Olesya Samoyilenko, Харківський Національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Bibliografia

Krechetnikov, K. G. (2005). Pedagogical design and its importance for the development of information educational technologies. Primenenie novykh tekhnologiy v obrazovanii. Troitsk. Available at: http://ito.edu.ru/2005/Troitsk/2/2-0-9.html

Saati, T. L.; Andreichikov, A. V., Andreichikova, O. N. (Eds.) (2008). Decision making with dependencies and feedbacks: Analytical networks. Moscow: Publishing house LCI, 360.

SCORM. Wikipedia. Available at: https://en.wikipedia.org/wiki/SCORM

Zaitseva, L. V., Bule, E. E. (2006). Adaptation in computer systems based on the structuring of learning objects. Educational Technologies and Society, 9 (1), 422–427.

System of network and distance learning Sakai. Available at: http://sakai.spbu.ru/library/content/gateway/features.html

The main features of Moodle. MoodLearn. Available at: http://moodlearn.ru/mod/page/view.php?id=174

System WebTutor. WebSoft. Available at: http://www.websoft.ru/db/wb/root_id/webtutor/doc.html

LMS eLearning Server. Available at: https://refdb.ru/look/2705407-p3.html

Comparison of Adobe Captivate 9, Articulate Storyline 2 and iSpring Suite 8.3. iSpring. Available at: http://www.ispring.ru/elearning-insights/adobe-captivate-9-vs-articulate-storyline-2-vs-ispring-suite-8/

Comparison of iSpring Suite 8.3 vs. Articulate Studio 13 vs. Adobe Presenter 11. iSpring. Available at: http://www.ispring.ru/elearning-insights/ispring-suite-vs-articulate-studio-and-adobe-presenter/

Gotskaya, I. B., Zhuchkov, V. M., Korablev, A. V. Analytical note "Choosing a distance learning system". Available at: https://refdb.ru/look/2705407.html

Pushkar, O. I., Bratkevych, V. V., Litovchenko, I. V. (2016). Development formalization of the e-learning pedagogical scenario. ScienceRise, 10 (2 (27)), 34–41. doi: 10.15587/2313-8416.2016.80472

The Super Decisions is the decision support software that implements the AHP and ANP. Available at:https://www.superdecisions.com/

##submission.downloads##

Opublikowane

2017-11-30

Numer

Dział

Technical Sciences