Рішення творчого задуму художньо-декоративної форми в залежності від застосованих матеріалів

Autor

  • Oksana Pilipchuk Київський Національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-1306-6071
  • Andrey Polubok Київський Національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6759-4470

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164772

Słowa kluczowe:

творчий задум, художньо-декоративна форма, колористика, матеріал, мистецтво і дизайн, інтер’єрний простір

Abstrakt

 В статті підняте питання про актуальність проблеми рішення творчого задуму композиції художньо-декоративної форми в колористичному просторі інтер’єрного середовища в залежності від застосованих матеріалів. За допомогою зробленого аналізу визначені основні принципи та запропонована структура для вирішення даної проблеми. Результати цього рішення можуть бути так само і інструментом в роботі художника-дизайнера, що дозволить йому з більшим професіоналізмом підійти до рішення поставленого творчого завдання

Biogramy autorów

Oksana Pilipchuk, Київський Національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Доцент

Кафедра «Рисунка та живопису»

Andrey Polubok, Київський Національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Доцент

Кафедра «Рисунка та живопису»

Bibliografia

Alekseev, S. S. (1954). Arhitekturnyi ornament. Moscow: Gosizdat, 135.

Vinner, A. V. (1953). Materialy i tekhnika monumentalnoi zhivopisi. Stennaia, plafonnaia i dekorativnaia zhivopis. Moscow: Iskusstvo, 756.

Volkov, N. N. (1965). Tsvet v zhivopisi. Moscow: Iskusstvo, 252.

Dzhadd, D., Vyshetcki, G.; Artiushin, L. F. (Ed.) (1978). Tcvet v nauke i tekhnike. Moscow: Mir, 592.

Novikova, E. B. (1991). Interer obshchestvennykh zdanii. Khudozhestvennye problemy. Moscow: Stroiizdat, 368.

Zeugner, G. (1963). Farbenlehre für Maler. Berlin: VEB Verlag für Bauwesen, 168.

Sapego, I. G. (1984). Predmet i forma. Rol vospriiatiia materialnoi sredy v sozdanii plasticheskoi formy. Moscow: Sovetskii khudozhnik, 304.

Favorskii, V. A. (1998). Literaturno-teoreticheskoe nasledie. Moscow: Sovetskii khudozhnik, 588.

Van Assen, J. J. R., Wijntjes, M. W. A., Pont, S. C. (2016). Highlight shapes and perception of gloss for real and photographed objects. Journal of Vision, 16 (6), 6. doi: http://doi.org/10.1167/16.6.6

Van Doorn, A., Koenderink, J. J., Pont, S. (2012). Shading, a View from the Inside. Seeing and Perceiving, 25 (3-4), 303–338. doi: http://doi.org/10.1163/187847511x590923

Zaitcev, A. I. (1986). Nauka o tcvete i zhivopisi. Moscow: Iskusstvo, 158.

Bozhko, Yu. G. (1991). Arhitektonika i kombinatorika formoobrazovaniia. Kyiv: Vishha shkola, 245.

Meerwein, G., Rodeck, B. (2007). Farbe – Kommunikation. Basel, Boston, Berlin: Raum Birkhauser Verlag AG, 152.

Kalinicheva, M. M. (Ed.) (2012). Tekhnicheskaia estetika i dizain. Slovar. Moscow: Akademicheskii proekt: Kultura, 356.

Shimko, V. T. (2004). Arkhitekturno-dizainerskoe proektirovanie. Osnovy teorii. Moscow: Arkhitektura – S, 296.

##submission.downloads##

Opublikowane

2019-04-19

Numer

Dział

Art Studies