Лідерство і командність в управлінні навчальним закладом

Autor

  • Ірина Іванівна Драч Інститут менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37059

Słowa kluczowe:

лідерство, організаційне лідерство, принцип командності, взаємодоповнювальна команда, матрична організаційна структура управління

Abstrakt

У статті розкрито особливості лідерства та його взаємозв’язку із побудовою управлінської команди у навчальному закладі. Проаналізовано сутність теорії І. Адізеса щодо причини успішного та неуспішного менеджменту, переваги використання матричної організаційної структури управління для забезпечення ефективної спільної праці для досягнення визначеної мети

Biogram autora

Ірина Іванівна Драч, Інститут менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Доктор педагогічних наук, доцент

Заступник директора

Bibliografia

Daft, R. (2006). Uroki liderstva [Lessons leadership]. Moscow, Russia: EKSMO, 480.

Platonov, Ju. P. (2007). Psihologisheskie fenomeny povedeniya personala v grupax i organizaciyax [Psychological phenomena of the stuff’s behavior in groups and organisations]. Saint-Peterburg, Russia: Speech, 416.

Owen, H. (2005). Prizvanie – lider: polnoe rykovodstvo po efectivnomy liderstvu [Calling – leader: the complete guide to effective leadership]. Business books, 368.

Sysoyeva, S. O. (Ed.) (2008). Tvorchist i technologii v naukovyh doslidjennyah neperervnoi profesiynoi osvity [Creativity and technology in scientific researches of continuous professional education]. KIM, 424.

Kovi, S. R. (2008). Liderstvo, osnovannoe na principah [Leadership based on principles]. Moscow, Russia: Alpina Business Books, 302.

Kollinsm J. (2002). Ot horoshego k velikomu [From good to great]. Saint-Peterburg, Russia: Stockholm Economic School in Saint Petersburg, 303.

Kalashnikova, S. A. (2011). Teoretyko-metodologichni zasady profesiynoi pidgotovky upravlinciv-lideriv v umovah suspilnyh transformaciy. [Theoretical and methodological principles of management professional training leaders in terms of social transformations], 462.

Senge, P., Klayner, A., Roberts, Sh. et. al. (2003) Tanec peremen: novye problemy samoobuchajuschihsya organisazii [The dance of changes: new problems of self-educational establishments]. Moskow, Russia: Olimp-Business, 624.

Krol, L., Mishailova, E. (2002). Trening trenerov: kak zakalalas stal [Training of trainers: how the steel was tempered]. Moskow, Russia: Class, 188.

Bila, O. O. (2008). Technologia interaktyvnogo navchanya maibutnih fahivciv socialno-pedagogichnoi sfery [The technology of interactive training of future professionals of social-educational areas], 65–68.

Bayhem, U., Smith, O., Pizi, M. (2002). Vospitai svoego lidera. Kak nahodit, razvivat i uderzhivat talantlivyh rukovoditeley [Educate your leader. How to find, develop and retain talented executives]. Moskow, Russia: Williams, 416.

Adzizes, I. (2006). Idealnyi kerivnuk: chomu vy ne mozhete staty nym i scho robyty z cogo pryvodu [Perfect head: why you can not be him and what to do about it]. Kyiv-Mohyla Academy, 266.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-02-17

Numer

Dział

Pedagogy