Аналіз впливу задоволеності основних потреб керівників дошкільних навчальних закладів на розвиток мотивації професійної діяльності

Autor

  • Тетяна Сергіївна Кравчинська Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної Академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41160

Słowa kluczowe:

основі потреби, мотивація професійної діяльності, розвиток мотивації, керівник дошкільних навчальних закладів

Abstrakt

У статті проаналізовані основні потреби керівників дошкільних навчальних закладів. Представлено результати емпіричного дослідження щодо ступеня задоволеності основних потреб керівників дошкільних навчальних закладів. Відповідно визначені можливості задоволення основних потреб керівників дошкільних навчальних закладів та їх вплив на розвиток мотивації професійної діяльності

Biogram autora

Тетяна Сергіївна Кравчинська, Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної Академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Аспірант

Кафедра менеджменту освіти, економіки та маркетингу 

Bibliografia

Meskon, M. (2005). Osnovi menedzhmenta [Management bases]. Moscow : Delo, 720.

Olijnyk, V. V. (2003). Naukovi osnovy upravlinnia pidvyschennia kvalifikatsii pedahohichnykh pratsivnykiv proftekhosvity [Scientific basis of management training vocational education teaching staff]. Monohrafiia, 594.

Dmytrenko, H. A., Riktor, T. L. (2012). Liudynotsentryzm osvity v konteksti pidvyschennia iakosti trudovoho potentsialu [Humanity of education in the context of upgrading of labour potential]. Monohrafiia. Kyiv: Dorado–Druk, 256.

Maslou, A. (2002). Maslou o menedzhmente [Maslow about management]. SPb: Pyter, 416.

Maslou, A. (2003). Motyvatsyia y lychnost’ [Motivatioan and personality]. SPb.: Pyter, 352.

Bondarchuk, O. I., Pinchuk, N. I., Rozhdestvens’ka, D. B. (2012). Rozvytok motyvatsii vdoskonalennia psykholohichnoi kompetentnosti kerivnykiv osvitnikh orhanizatsij v umovakh ochno-dystantsijnoi formy navchannia [Development of motivation of perfection of psychological competence of leaders of educational organizations in the conditions of the eye-controlled from distance form of studies]. NAPN Ukrainy, Un-t menedzh. osvity, Tsentr. in.-t pisliadyplom. ped. osvity. Kyiv, 32.

Karamushka, L. M. (2003) Psykholohiia upravlinnia [Psychology of management]. Kyiv: Milenium, 344.

Karamushka, L. M. (2005). Tehnologiyi roboti organizatsiynih psihologiv [Technologies of work of organizational psychologists]. Kiev: «INKOS», 366.

Stoliarenko, L. D. (2007). Osnovy psykholohy: praktykum [Basics of Psychology]. 9th edition. Rostov n/D: Fenyks, 703.

Kravchynskaia, T. S. (2014). Osobennosty motyvatsyy upravlencheskoj deiatel’nosty rukovodytelej ukraynskykh doshkol’nykh uchebnykh uchrezhdenyj [eatures of motivation of management activities of heads of Ukrainian pre-school training institutions]. – Kazakhstan. Menedzhment v obrazovanyy, 3 (74), 107–114.

Kolot, A. M. (2003). Motivazii personalu [Staff motivations]. Kiev: KNEU, 337.

Chernyshova, Ye. R. (2011). Vymiriuvannia efektyvnosti formuvannia kadrovoho potentsialu navchal’nykh zakladiv systemy pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity [Measuring the efficiency of formation of human resources of education establishments of postgraduate education system]. Problemy osvity, 69, 110–123.

Mel’nyk, A. F., Rasina, A. Yu. Kryvokul’s’ka, N. M. (2006). Menedzhment derzhavnykh ustanov i orhanizatii [Management of public institutions and organizations]. Ternopil’: Ekonomichna dumka, 320.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-04-24

Numer

Dział

Pedagogy