Аналіз впливу задоволеності основних потреб керівників дошкільних навчальних закладів на розвиток мотивації професійної діяльності

Авторы

  • Тетяна Сергіївна Кравчинська Государственное высшее учебное заведение «Университет менеджмента образования» Национальной Академии педагогических наук Украины ул. Артема, 52 – А, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41160

Ключевые слова:

основі потреби, мотивація професійної діяльності, розвиток мотивації, керівник дошкільних навчальних закладів

Аннотация

У статті проаналізовані основні потреби керівників дошкільних навчальних закладів. Представлено результати емпіричного дослідження щодо ступеня задоволеності основних потреб керівників дошкільних навчальних закладів. Відповідно визначені можливості задоволення основних потреб керівників дошкільних навчальних закладів та їх вплив на розвиток мотивації професійної діяльності

Биография автора

Тетяна Сергіївна Кравчинська, Государственное высшее учебное заведение «Университет менеджмента образования» Национальной Академии педагогических наук Украины ул. Артема, 52 – А, г. Киев, Украина, 04053

Аспирант

Кафедра менеджмента образования, экономики и маркетинга

Библиографические ссылки

Meskon, M. (2005). Osnovi menedzhmenta [Management bases]. Moscow : Delo, 720.

Olijnyk, V. V. (2003). Naukovi osnovy upravlinnia pidvyschennia kvalifikatsii pedahohichnykh pratsivnykiv proftekhosvity [Scientific basis of management training vocational education teaching staff]. Monohrafiia, 594.

Dmytrenko, H. A., Riktor, T. L. (2012). Liudynotsentryzm osvity v konteksti pidvyschennia iakosti trudovoho potentsialu [Humanity of education in the context of upgrading of labour potential]. Monohrafiia. Kyiv: Dorado–Druk, 256.

Maslou, A. (2002). Maslou o menedzhmente [Maslow about management]. SPb: Pyter, 416.

Maslou, A. (2003). Motyvatsyia y lychnost’ [Motivatioan and personality]. SPb.: Pyter, 352.

Bondarchuk, O. I., Pinchuk, N. I., Rozhdestvens’ka, D. B. (2012). Rozvytok motyvatsii vdoskonalennia psykholohichnoi kompetentnosti kerivnykiv osvitnikh orhanizatsij v umovakh ochno-dystantsijnoi formy navchannia [Development of motivation of perfection of psychological competence of leaders of educational organizations in the conditions of the eye-controlled from distance form of studies]. NAPN Ukrainy, Un-t menedzh. osvity, Tsentr. in.-t pisliadyplom. ped. osvity. Kyiv, 32.

Karamushka, L. M. (2003) Psykholohiia upravlinnia [Psychology of management]. Kyiv: Milenium, 344.

Karamushka, L. M. (2005). Tehnologiyi roboti organizatsiynih psihologiv [Technologies of work of organizational psychologists]. Kiev: «INKOS», 366.

Stoliarenko, L. D. (2007). Osnovy psykholohy: praktykum [Basics of Psychology]. 9th edition. Rostov n/D: Fenyks, 703.

Kravchynskaia, T. S. (2014). Osobennosty motyvatsyy upravlencheskoj deiatel’nosty rukovodytelej ukraynskykh doshkol’nykh uchebnykh uchrezhdenyj [eatures of motivation of management activities of heads of Ukrainian pre-school training institutions]. – Kazakhstan. Menedzhment v obrazovanyy, 3 (74), 107–114.

Kolot, A. M. (2003). Motivazii personalu [Staff motivations]. Kiev: KNEU, 337.

Chernyshova, Ye. R. (2011). Vymiriuvannia efektyvnosti formuvannia kadrovoho potentsialu navchal’nykh zakladiv systemy pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity [Measuring the efficiency of formation of human resources of education establishments of postgraduate education system]. Problemy osvity, 69, 110–123.

Mel’nyk, A. F., Rasina, A. Yu. Kryvokul’s’ka, N. M. (2006). Menedzhment derzhavnykh ustanov i orhanizatii [Management of public institutions and organizations]. Ternopil’: Ekonomichna dumka, 320.

Опубликован

2015-04-24

Выпуск

Раздел

Педагогические науки