Рівні уживання та розуміння фразеологізмів в мовленні майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

Autor

  • Юлія Анатоліївна Руденко Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна, 65020, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44172

Słowa kluczowe:

увиразнення мовлення, майбутні вихователі, фразеологізми, когнітивно-збагачувальний критерій, дошкільний навчальний заклад

Abstrakt

У статті подано вправи для перевірки рівнів виразного мовлення майбутніх вихователів за когнітивно-збагачувальним критерієм. Автором подано вправи для з’ясування рівнів розуміння і вживання в мовленні фразеологізмів. У статті показано позитивну динаміку підвищення рівнів розуміння фразеологізмів та рівнів уживання фразеологізмів в мовленні майбутніх вихователів на констатувальному та прикінцевому етапах експерименту

Biogram autora

Юлія Анатоліївна Руденко, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна, 65020

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра теорії і методики дошкільної освіти

Bibliografia

Markotenko, T. S. (2011). Uvyraznennia movlennia maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh navchalnykh zakladiv sotsialno-obriadovymy frazeolohizmamy. Odesa, 20.

Prokopenko, L. I. (2005). Uvyraznennia movlennia maibutnikh uchyteliv istorii profesiino-oriientovanymy frazeolohizmamy. Odesa, 20.

Kalmykova, L., Mysan, I. (2014). Psyxolingvistychni aspekty frazeologiyi yak teoretyko-metodologichni zasady zbagachennya movlennya ditej ekspresyvno-stylistychnymy zasobamy movy. East European Journal of Psycholinguistics, 1, 66–74.

Mysan, I. V. (2012). Frazeologizmy u formuvanni vyraznosti j nacionalnogo kolorytu movlennya. Teoretyko-metodychni zasady peredshkilnoyi osvity v suchasnomu osvitnomu prostori. Mykolayiv: Vyd-vo «Ilion», 90–92.

Mysan, I. V. (2013). Psyxolingvistychnyj ta lingvodydaktychnyj aspekty frazeologiyi. Visnyk Luganskogo nacionalnogo universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Pedagogichni nauky, 13 (272), III, 275–282.

Rudenko, Yu. A. (2015). Texnologyya razvytyya virazytelnosty rechy budushhyx vospytatelej doshkolnix uchebnix uchrezhdenyj (po materyalam formyruyushhego eksperymenta). Koncept, 04. Available at: http://e-koncept.ru/2015/15128.htm

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-06-25

Numer

Dział

Pedagogy