Рівні уживання та розуміння фразеологізмів в мовленні майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44172Ключові слова:
увиразнення мовлення, майбутні вихователі, фразеологізми, когнітивно-збагачувальний критерій, дошкільний навчальний закладАнотація
У статті подано вправи для перевірки рівнів виразного мовлення майбутніх вихователів за когнітивно-збагачувальним критерієм. Автором подано вправи для з’ясування рівнів розуміння і вживання в мовленні фразеологізмів. У статті показано позитивну динаміку підвищення рівнів розуміння фразеологізмів та рівнів уживання фразеологізмів в мовленні майбутніх вихователів на констатувальному та прикінцевому етапах експерименту
Посилання
Markotenko, T. S. (2011). Uvyraznennia movlennia maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh navchalnykh zakladiv sotsialno-obriadovymy frazeolohizmamy. Odesa, 20.
Prokopenko, L. I. (2005). Uvyraznennia movlennia maibutnikh uchyteliv istorii profesiino-oriientovanymy frazeolohizmamy. Odesa, 20.
Kalmykova, L., Mysan, I. (2014). Psyxolingvistychni aspekty frazeologiyi yak teoretyko-metodologichni zasady zbagachennya movlennya ditej ekspresyvno-stylistychnymy zasobamy movy. East European Journal of Psycholinguistics, 1, 66–74.
Mysan, I. V. (2012). Frazeologizmy u formuvanni vyraznosti j nacionalnogo kolorytu movlennya. Teoretyko-metodychni zasady peredshkilnoyi osvity v suchasnomu osvitnomu prostori. Mykolayiv: Vyd-vo «Ilion», 90–92.
Mysan, I. V. (2013). Psyxolingvistychnyj ta lingvodydaktychnyj aspekty frazeologiyi. Visnyk Luganskogo nacionalnogo universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Pedagogichni nauky, 13 (272), III, 275–282.
Rudenko, Yu. A. (2015). Texnologyya razvytyya virazytelnosty rechy budushhyx vospytatelej doshkolnix uchebnix uchrezhdenyj (po materyalam formyruyushhego eksperymenta). Koncept, 04. Available at: http://e-koncept.ru/2015/15128.htm
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Юлія Анатоліївна Руденко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.