Розвиток післядипломної педагогічної освіти в Україні (70–80-ті роки ХХ століття)

Autor

  • Алевтина Володимирівна Опольська ДВНЗ «Державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, 08400, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.56938

Słowa kluczowe:

післядипломна педагогічна освіта, інститут удосконалення вчителів, курси підвищення кваліфікації, перепідготовка

Abstrakt

Розглянуті основні чинники, які впливають на реформування та модернізацію післядипломної педагогічної освіти. що зумовлюють необхідність реформування та модернізації післядипломної педагогічної освіти. Обґрунтована необхідність доцільність звернення до вітчизняного історичного досвіду організації післядипломної освіти педагогів. Визначені особливості розвитку післядипломної педагогічної освіти кінця ХХ століття; доведено, що у 70-80-ті роки вона мала системний характер, що призвело привело до зміни функцій та подальшого її розвитку

Biogram autora

Алевтина Володимирівна Опольська, ДВНЗ «Державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, 08400

Старший викладач

Кафедра управління та моніторингу якості освіти

Bibliografia

Ekspertnyi analiz TsOM proektu Kontseptsii neperervnoi pedahohichnoi osvity. Available at: http://www.euroosvita.net/prog/print.php/prog/print.php?id=2222

Shtanhei, S. V. (2015). Standardization in the system of postgraduate pedagogical education as a problem of pedagogy. ScienceRise, 6/5(11), 32–36. doi: 10.15587/2313-8416.2015.44555

Shynkarenko, L. I. (2010). Tendentsii rozvytku osvity doroslykh v Ukraini (1946–2007). Instytut vyshchoi osvity NAPN Ukrainy, 22.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 6427, ark. 96.

Chepurna, N. M. (2005). Naukovo-metodychni zasady rozvytku systemy pidvyshchennia kvalifikatsii pedahohichnykh pratsivnykiv Ukrainy (1970–2004). Tsentralnyi instytut pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity APN Ukrainy, 23.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 8259, ark 4.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 5139, op. 1, spr. 38, ark 31.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 6948, ark 76.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 6427, ark 4–33.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 8259, ark 9–41.

Krysiuk, S. V. (1996). Stanovlennia ta rozvytok pisliadyplomnoi osvity pedahohichnykh kadriv v Ukraini (1917–1995). Kyiv. universytet im. Tarasa Shevchenka, 48.

Sihaieva, L. Ie. (2014). Navchannia doroslykh yak sotsialno-psykholohichnyi protses. Suchasni pidkhody ta tekhnolohii sotsialno-psykholohichnoi ta koreliatsiinoi roboty z riznymy vikovymy hrupamy naselennia, 192–201.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-12-26

Numer

Dział

Pedagogical Education