Розвиток післядипломної педагогічної освіти в Україні (70–80-ті роки ХХ століття)
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.56938Słowa kluczowe:
післядипломна педагогічна освіта, інститут удосконалення вчителів, курси підвищення кваліфікації, перепідготовкаAbstrakt
Розглянуті основні чинники, які впливають на реформування та модернізацію післядипломної педагогічної освіти. що зумовлюють необхідність реформування та модернізації післядипломної педагогічної освіти. Обґрунтована необхідність доцільність звернення до вітчизняного історичного досвіду організації післядипломної освіти педагогів. Визначені особливості розвитку післядипломної педагогічної освіти кінця ХХ століття; доведено, що у 70-80-ті роки вона мала системний характер, що призвело привело до зміни функцій та подальшого її розвитку
Bibliografia
Ekspertnyi analiz TsOM proektu Kontseptsii neperervnoi pedahohichnoi osvity. Available at: http://www.euroosvita.net/prog/print.php/prog/print.php?id=2222
Shtanhei, S. V. (2015). Standardization in the system of postgraduate pedagogical education as a problem of pedagogy. ScienceRise, 6/5(11), 32–36. doi: 10.15587/2313-8416.2015.44555
Shynkarenko, L. I. (2010). Tendentsii rozvytku osvity doroslykh v Ukraini (1946–2007). Instytut vyshchoi osvity NAPN Ukrainy, 22.
Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 6427, ark. 96.
Chepurna, N. M. (2005). Naukovo-metodychni zasady rozvytku systemy pidvyshchennia kvalifikatsii pedahohichnykh pratsivnykiv Ukrainy (1970–2004). Tsentralnyi instytut pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity APN Ukrainy, 23.
Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 8259, ark 4.
Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 5139, op. 1, spr. 38, ark 31.
Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 6948, ark 76.
Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 6427, ark 4–33.
Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 8259, ark 9–41.
Krysiuk, S. V. (1996). Stanovlennia ta rozvytok pisliadyplomnoi osvity pedahohichnykh kadriv v Ukraini (1917–1995). Kyiv. universytet im. Tarasa Shevchenka, 48.
Sihaieva, L. Ie. (2014). Navchannia doroslykh yak sotsialno-psykholohichnyi protses. Suchasni pidkhody ta tekhnolohii sotsialno-psykholohichnoi ta koreliatsiinoi roboty z riznymy vikovymy hrupamy naselennia, 192–201.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2015 Алевтина Володимирівна Опольська
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.