Розвиток післядипломної педагогічної освіти в Україні (70–80-ті роки ХХ століття)

Авторы

  • Алевтина Володимирівна Опольська ГВУЗ «Государсвенный педагогический университет имени Григория Сковороды» ул. Сухомлинского, 30, г. Переяслав-Хмельницкий, Украина, 08400, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.56938

Ключевые слова:

післядипломна педагогічна освіта, інститут удосконалення вчителів, курси підвищення кваліфікації, перепідготовка

Аннотация

Розглянуті основні чинники, які впливають на реформування та модернізацію післядипломної педагогічної освіти. що зумовлюють необхідність реформування та модернізації післядипломної педагогічної освіти. Обґрунтована необхідність доцільність звернення до вітчизняного історичного досвіду організації післядипломної освіти педагогів. Визначені особливості розвитку післядипломної педагогічної освіти кінця ХХ століття; доведено, що у 70-80-ті роки вона мала системний характер, що призвело привело до зміни функцій та подальшого її розвитку

Биография автора

Алевтина Володимирівна Опольська, ГВУЗ «Государсвенный педагогический университет имени Григория Сковороды» ул. Сухомлинского, 30, г. Переяслав-Хмельницкий, Украина, 08400

старший преподаватель

Кафедра управления и мониторинга качества образования

Библиографические ссылки

Ekspertnyi analiz TsOM proektu Kontseptsii neperervnoi pedahohichnoi osvity. Available at: http://www.euroosvita.net/prog/print.php/prog/print.php?id=2222

Shtanhei, S. V. (2015). Standardization in the system of postgraduate pedagogical education as a problem of pedagogy. ScienceRise, 6/5(11), 32–36. doi: 10.15587/2313-8416.2015.44555

Shynkarenko, L. I. (2010). Tendentsii rozvytku osvity doroslykh v Ukraini (1946–2007). Instytut vyshchoi osvity NAPN Ukrainy, 22.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 6427, ark. 96.

Chepurna, N. M. (2005). Naukovo-metodychni zasady rozvytku systemy pidvyshchennia kvalifikatsii pedahohichnykh pratsivnykiv Ukrainy (1970–2004). Tsentralnyi instytut pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity APN Ukrainy, 23.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 8259, ark 4.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 5139, op. 1, spr. 38, ark 31.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 6948, ark 76.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 6427, ark 4–33.

Tsentralnyi derzhavnyi arkhiv vyshchykh orhaniv vlady ta upravlinnia Ukrainy Kyiv. TsDAVO Ukrainy, f. 166, op. 15, spr. 8259, ark 9–41.

Krysiuk, S. V. (1996). Stanovlennia ta rozvytok pisliadyplomnoi osvity pedahohichnykh kadriv v Ukraini (1917–1995). Kyiv. universytet im. Tarasa Shevchenka, 48.

Sihaieva, L. Ie. (2014). Navchannia doroslykh yak sotsialno-psykholohichnyi protses. Suchasni pidkhody ta tekhnolohii sotsialno-psykholohichnoi ta koreliatsiinoi roboty z riznymy vikovymy hrupamy naselennia, 192–201.

Опубликован

2015-12-26

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование