Формування професійної компетентності вчителя технологій

Autor

  • Віталій Миколайович Бойчук Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної Академії педагогічних наук України вул. М. Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 04060, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59151

Słowa kluczowe:

вчитель технологій, компетенції, компетентність, професійна компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-освітнє середовище, підготовка вчителя

Abstrakt

У статті розглядається проблема формування професійної компетентності майбутнього вчителя технологій у вищому навчальному закладі, що здійснюється на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій. Актуальність цієї проблеми визначається суперечностями між соціальною потребою у висококваліфікованих учителях технологій, здатних компетентно здійснювати професійну діяльність, і недостатньою розробленістю методів і прийомів формування в них цієї професійної якості в теорії і практиці вищої освіти

Biogram autora

Віталій Миколайович Бойчук, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної Академії педагогічних наук України вул. М. Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 04060

Кандидат педагогічних наук, доцент

Bibliografia

Nychkalo, N. G. (2002). Pedagogical and psychological research in Ukraine: problems and future directions. Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problem. Kyiv, Vinnitsa: Vinnitsa Dov, 16–22.

Berbet, V. V. (2002). Implementation of information technologies in the process of monitoring student achievements at lessons of labor studies. Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problems, 2, 120–123.

Gurevich, R., Boychuk, V. (2015). The current paradigm of technology education in school. Work training in schools, 6, 2–5.

Gershunsky, B. S. (2002). Philosophy of Education for the XXI Century. Moscow: Ped. Prospect of Russia, 512.

Bykov, V. Y. (2009). Organizational models of open education. Kyiv: Atika, 684.

Zhaldak, M. I., Oleinik, A. G., (1989). New information technology: information culture teacher. Sov. school, 1, 71.

Sysoevа, S. (2001). Teaching technology in continuous professional education. Kyiv: VIPOL, 502.

Spector, J., Michael-de la, T., Ileana (2001). ERIC Clearinghouse on Information and Technology Syracuse NY. Competencies for Online Teaching. ERIC Digest. Competence, Competencies and Certification. Available at: http://www.good-practice.de

Zeer, E. F. (1998). Personality-oriented professyonalnoe Education. Ekaterinburg: Izd Urals. state. prof.-ped. University Press, 126.

Bruner, J. (1989). Psychology cognition. Moscow: Progress, 412.

Goncharenko, S. U., Nychkalo, N. G. (2000). Professional education. Kyiv: High School, 380.

Holodnaya, M. A. (1997). Psychology intelligence: paradoksi Studies. Tomsk: Publishig House of Tomsk University Press, 397.

Zyazyun, I. A. (2005). Philosophy progress and prognosis of the educational system. Pedagogical skills: problems, searches, perspectives. Kyiv: Deaf: RIO HDPU, 10–18.

Pometun, A. I. (2004). Competency approach to the evaluation of student achievement. Kyiv: Presentation at the meeting of the Center for Testing Technologies, 10.

Mоrska, L. I. (2007). Methodical system of training future teachers of foreign languages to use information technology in teaching students. Ternopol: TNPU of V. Hnatiuk, 243.

Boychuk, V. M. (2012). The use of information technology in art and graphic preparation of students. Actual problems of modern science and research. Vinnitsa: LLC "Firm Glider", 47–50.

##submission.downloads##

Opublikowane

2016-01-29

Numer

Dział

Pedagogical Education