Використання здоровʼязбережувальних технологій у практичній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю

Autor

  • Ганна Миколаївна Суржок Вінницький національний аграрний університет ( ВНАУ ) вул. Сонячна, 3, м. Вінниця, Україна, 21008, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59192

Słowa kluczowe:

культура здоровʼя, майбутні кваліфіковані робітники будівельного профілю, педагогічні умови, формування

Abstrakt

У статті проаналізовано підходи різних науковців до визначення педагогічних умов формування культури здоров’я особистості. Виокремлено педагогічні умови формування культури здоров’я у майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю. Схарактеризовано одну з педагогічних умов, а саме: включення до змісту професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю важливих для професійної діяльності здоровʼязбережувальних технологій

Biogram autora

Ганна Миколаївна Суржок, Вінницький національний аграрний університет ( ВНАУ ) вул. Сонячна, 3, м. Вінниця, Україна, 21008

Кафедра фізичного виховання

Bibliografia

Baronenko, V. A., Rapoport, L. A.; Baronenko, V. A. (Ed.) (2003). Zdorov'e i fizicheskaja kul'tura studenta. Moscow: Al'fa, 352.

Bagnetova, E. A. (2004). Kul'tura zdorov'ja studentov pedagogicheskogo vuza kak neobhodimoe uslovie budushhej profesional'noj dejatel'nosti. Fundamental'nye issledovanija, 4, 175–176.

Gorashhuk, V. (2006). Kul'tura zdorov’ja- novyj suchasnyj naprjam formuvannja zdorovogo pokolinnja. Issue. 48. Problemy osvity. Kyiv: Instytut innovacijnyh tehnologij i zmistu osvity, 184–189.

Dragnjev, Ju. V. (2008). Formuvannja kul'tury zdorov’ja studentiv v umovah komp’juteryzacii' navchannja. Lugansk, 300.

Zajcev, G. K., Zajcev, A. G. (2003). Valeologija. Kul'tura zdorov'ja. Kniga dlja uchitelej i studentov pedagogicheskih special'nostej. Samara: "Bahrah-A", 272.

Kyrylenko, S. V. (2004). Social'no-pedagogichni umovy formuvannja kul'tury zdorov’ja starshoklasnykiv. Instytut problem vyhovannja Akademii' ped. nauk Ukrai'ny. Kyiv, 240.

Kryvoshejeva, G. L. (2001). Formuvannja kul'tury zdorov’ja studentiv universytetu. Donec'kyj nacional'nyj un-t. Lugansk, 228.

Tatarnikova, L. G., Glinjanova, I. Ju. (1995). Ja i moe zdorov'e. Volgograd, 215.

Churkina, M. Ju. (2009). Formirovanie zdorov'esberegajushhih kompetencij v processe professional'noj podgotovki uchitelja himii. Samara, 289.

Bobryc'ka, V. I., Gryn'kova, M. V. et. al; Bobryc'koi', V. I. (Ed.) (2000). Valeologija. Chep. II. Poltava: Skajtek, 160.

Bojchenko, T. (2005). Valeologija – mystectvo buty zdorovym. Zdorov’ja ta fizychna kul'tura, 2, 1–4.

Voroncova, T. (2012). Osnovy zdorov’ja. Kyiv: Alaton, 136.

Danilenko, G. (1989). Kul'tura obshhenija i ee vospitanie. Leningrad: LGIK, 98.

Dubogaj, O. (2011). «Navchannja v rusi». Kyiv, 112.

Dudorova, L. Ju. (2013). Vykorystannja problemnyh turysts'kyh sytuacij pry formuvanni pedagogichnoi' tvorchosti majbutnih uchyteliv. Visnyk Chernigivs'kogo nacional'nogo pedagogichnogo universytetu, 112 (2), 86–88.

Jezhova, O. (2010). Zdorovyj sposib zhyttja. Summy: Universytets'ka knyga, 127.

Ismagilov, K. R. (1989). Pedagogicheskie uslovija povyshenija jeffektivnosti profilaktiki vrednyh privychek uchashhihsja proftehuchilishh sredstvami fizicheskoj kul'tury i sporta. Kazan, 22.

Kudykina, N.; Tarasenko, G. S. (Ed.) (2010). Teoretyko-metodychni zasady organizacii' igrovoi' dijal'nosti ditej. Organizacija dytjachoi' igrovoi' dijal'nosti v konteksti nastupnosti doshkil'noi' i pochatkovoi' osvity. Kyiv: Vydav. Dim "Slovo", 11–25.

Omel'chenko, S. (2007). Vzajemodija social'nyh instytutiv suspil'stva u formuvanni zdorovogo sposobu zhyttja ditej ta pidlitkiv, 352.

Svyrydenko, S. O.; Sivers, Z., Kononko, O., Belkina, E. et. al (Eds.) (2006). Aktyvizacija piznaval'noi' dijal'nosti uchniv u procesi formuvannja zdorovogo sposobu zhyttja. Suchasni tehnologii' navchannja v pochatkovij osviti. Kyiv: KMPU im. B. D. Grinchenka, 125–127.

Sychov, S. (2011). Teoretyko-metodychni zasady pryluchennja students'koi' molodi do cinnostej fizychnoi' kul'tury. Kyiv, 20.

Smoljakova, I. D. (2010). Formuvannja zdorovogo sposobu zhyttja studentiv u systemi fizychnogo vyhovannja vyshhogo tehnichnogo navchal'nogo zakladu. Kyiv, 21.

Solovjova, N. (2004). Koncepcija zdorov'esberegajushhej tehnologii v obrazovanii i osnovnye organizacionno-metodicheskie podhody ee realizacii. JeKO, 17, 23–28.

Strashko, S. V., Zhyvotovs'ka, L. A. et. al (2006). Social'no-prosvitnyc'ki treningy z formuvannja motyvacii' do zdorovogo sposobu zhyttja ta profilaktyky VIL/SNIDu. Kyiv: Osvita Ukrai'ny, 260.

Sushhenko, L. (2003). «Profesijna pidgotovka majbutnih fahivciv fizychnogo vyhovannja ta sportu» (teoretyko-metodologichnyj aspekt). Zaporizhzhya: ZDU, 442.

Shymanovs'kyj, M. (2014). Strejdzhery – subkul'tura zdorovogo sposobu zhyttja. Pedagogichni innovacii': idei', realii', perspektyvy, 2, 110–115.

Gladoshhuk, O. G. (2008). Pedagogichni umovy vdoskonalennja kul'tury zmicnennja zdorov’ja studentiv v systemi fizychnogo vyhovannja u vyshhomu navchal'nomu zakladi. Nacional'nyj pedagogichnyj universytet imeni M. P. Dragomanova. Kyiv, 127.

Erohina, I. A. (2005). Zdorov'esberegajushhie tehnologii v profilaktike narkozavisimosti podrostkov. Tambov, 272.

Zdorovʼjazberigajuchi osvitni tehnologii'. Available at: http://marganets-school12.edukit.dp.ua/metodichna_robota/zdorovyazberigayuchi_tehnologii/

Demins'ka, L. O. (2010). Analiz zmistu j umov vykorystannja zdorov’jazberigajuchyh tehnologij u systemi zagal'noosvitnih shkil. Pedagogika, psyhologija ta medyko-biologichni problemy fizychnogo vyhovannja i sportu, 11, 23–30.

Gnatyk, L. M., Baran, M. M., Vas'kovych, I. M. (2010). Psyhologo-pedagogichni problemy spilkuvannja vykladacha ta studenta. Naukovyj visnyk NLTU Ukrai'ny, 23, 380–385.

Zhukova, O. S. Peredumovy organizacii' produktyvnogo spilkuvannja v rezhymi vykladach-student. Available at: http://www.rusnauka.com/30_NIEK_2009/Pedagogica/53640.doc.htm

Garashhenko, L. V. (2010). Pedagogichni umovy zastosuvannja zdorov`jazberezhuval'nyh metodyk vyhovannja v doshkil'nomu zakladi. Zbirnyk naukovyh prac', 4, 27–34.

Bojchenko, T. (2005). Valeologija – mystectvo buty zdorovym. Zdorov’ja ta fizychna kul'tura, 2, 1–4.

Vashhenko, O., Svyrydenko, S. (2006). Gotovnist' vchytelja do vykorystannja zdorov’jazberigajuchyh tehnologij u navchal'no-vyhovnomu procesi. Zdorov’ja ta fizychna kul'tura, 8, 1–6.

Luk'janova, Ju. S. (2008). Trebovanija k ispol'zovaniju zdorov'esohranjajushhih obrazovatel'nyh tehnologij. Pedagogika, psihologija i mediko-biologicheskie problemy fizicheskogo vospitanija i sporta, 9, 76–78.

Junak, A. (2011). Pidgotovka majbutnih vchyteliv fizychnoi' kul'tury do vprovadzhennja zdorov`jazberezhuval'nyh tehnologij na urokah z lyzhnoi' pidgotovky. Gumanitarnyj visnyk, 27, 348–352.

##submission.downloads##

Opublikowane

2016-01-29

Numer

Dział

Pedagogical Education