Специфіка впливу музично-виконавської діяльності на формування професійно ціннісних орієнтацій студентів музичних спеціальностей

Autor

  • Олександр Сергійович Плохотнюк Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.61042

Słowa kluczowe:

музично-виконавська діяльність, професійно ціннісні орієнтації, студенти музичних спеціальностей

Abstrakt

У статті розглядаються можливості впливу музично-виконавської діяльності на формування професійно ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-музикантів. Вирішення зазначеної проблеми можливе за рахунок: використання у цьому процесі найкращих зразків різних видів і жанрів світового й національного музичного мистецтва, постійного вдосконалення музично-виконавської майстерності та інтерпретації творів, а також включення майбутніх фахівців у концертну практику

Biogram autora

Олександр Сергійович Плохотнюк, Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра інструментально-виконавської майстерності

Bibliografia

Losev, I. V. (1995). Istoriya i teoriya svitovoy kultury. Evropeyskiy kontekst [History and theory of world culture. The European context]. Kyiv: Libid’, 224.

Sohor, A. N. (1980). Voprosy sociologyi i estetiki musiki. Chep. 1 [Issues of sociology and aesthetics of music. Chep. 1]. Leningrad: Soviet Composer, 295.

Nazaykinskiy, Y. V. (2003). Stil I zhanr v musike [Style and genre in music]. Moscow: VLADOS, 248.

Cherednichenko, T. V. (1988). Sovremennaya estetika musikalnogo iskusstva [The modern aesthetics of musical art]. Moscow: Soviet Composer, 320.

Lee, C. (2012). Structure of Foreign Musical Students Professional and Value Orientation. European Researcher, 37 (12), 2231–2238.

Kagan, M. S. (1974). Chelovecheskaya deyatelnost’ [Human activity]. Moscow: Politizdat, 328.

Zakharov, V. K.; Myronjuk, O. G., Glushych, O. D. et. al (1997). Shlyahi ekonovichnogo vyhovannya specialistiv u cilisnomu procesi ih pidgotovky u vuzi kultury [The economic education specialists in the holistic process of their preparation in the University culture]. Questions Of Cultural Studies, 15, 50–58.

Grigoriev, V. (1991). Nekotorie cherty pedagogicheskoy sistemy D. Oystraha [Some features of the pedagogical system of D. Oistrakh]. Music Performance and Pedagogy. Moscow: Musica, 5–35.

Erjemsky, G. L. (1993). Zakonomernosti i paradoksy dirizhirovaniya [The patterns and paradoxes of conducting]. Sankt-Peterburg: Dean, 263.

Kogan, G. M. (1977). U vrat masterstva [At the gate of mastery]. Moscow: Soviet Composer, 176.

Mozgalyova, N. G. (2003). Do pytannya pro motivaciu muzichnogo mislennya maybutnih uchiteliv muziki [To the question about the motivation of musical thinking of the future teachers of music]. Creative personality of the teacher: problems of theory and practice, 10, 196–201.

Cagarelli, U. A. (1989). Psihologiya musikalno-ispolnitelskoy deyatelnosti [Psychology of musical performance]. Leningrad, 31.

Davidov, N. A. (2000). Do slovnyka muzichnoyi pedagogiki [In the dictionary of music education]. Music Art, 14, 144–155.

Korredor, H. M. (1960). Besedy s Pablo Kalzasom [Conversations with Pablo Casals]. Leningrad: Music, 105–258.

##submission.downloads##

Opublikowane

2016-02-26

Numer

Dział

Pedagogical Education