Специфіка впливу музично-виконавської діяльності на формування професійно ціннісних орієнтацій студентів музичних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.61042Ключові слова:
музично-виконавська діяльність, професійно ціннісні орієнтації, студенти музичних спеціальностейАнотація
У статті розглядаються можливості впливу музично-виконавської діяльності на формування професійно ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-музикантів. Вирішення зазначеної проблеми можливе за рахунок: використання у цьому процесі найкращих зразків різних видів і жанрів світового й національного музичного мистецтва, постійного вдосконалення музично-виконавської майстерності та інтерпретації творів, а також включення майбутніх фахівців у концертну практику
Посилання
Losev, I. V. (1995). Istoriya i teoriya svitovoy kultury. Evropeyskiy kontekst [History and theory of world culture. The European context]. Kyiv: Libid’, 224.
Sohor, A. N. (1980). Voprosy sociologyi i estetiki musiki. Chep. 1 [Issues of sociology and aesthetics of music. Chep. 1]. Leningrad: Soviet Composer, 295.
Nazaykinskiy, Y. V. (2003). Stil I zhanr v musike [Style and genre in music]. Moscow: VLADOS, 248.
Cherednichenko, T. V. (1988). Sovremennaya estetika musikalnogo iskusstva [The modern aesthetics of musical art]. Moscow: Soviet Composer, 320.
Lee, C. (2012). Structure of Foreign Musical Students Professional and Value Orientation. European Researcher, 37 (12), 2231–2238.
Kagan, M. S. (1974). Chelovecheskaya deyatelnost’ [Human activity]. Moscow: Politizdat, 328.
Zakharov, V. K.; Myronjuk, O. G., Glushych, O. D. et. al (1997). Shlyahi ekonovichnogo vyhovannya specialistiv u cilisnomu procesi ih pidgotovky u vuzi kultury [The economic education specialists in the holistic process of their preparation in the University culture]. Questions Of Cultural Studies, 15, 50–58.
Grigoriev, V. (1991). Nekotorie cherty pedagogicheskoy sistemy D. Oystraha [Some features of the pedagogical system of D. Oistrakh]. Music Performance and Pedagogy. Moscow: Musica, 5–35.
Erjemsky, G. L. (1993). Zakonomernosti i paradoksy dirizhirovaniya [The patterns and paradoxes of conducting]. Sankt-Peterburg: Dean, 263.
Kogan, G. M. (1977). U vrat masterstva [At the gate of mastery]. Moscow: Soviet Composer, 176.
Mozgalyova, N. G. (2003). Do pytannya pro motivaciu muzichnogo mislennya maybutnih uchiteliv muziki [To the question about the motivation of musical thinking of the future teachers of music]. Creative personality of the teacher: problems of theory and practice, 10, 196–201.
Cagarelli, U. A. (1989). Psihologiya musikalno-ispolnitelskoy deyatelnosti [Psychology of musical performance]. Leningrad, 31.
Davidov, N. A. (2000). Do slovnyka muzichnoyi pedagogiki [In the dictionary of music education]. Music Art, 14, 144–155.
Korredor, H. M. (1960). Besedy s Pablo Kalzasom [Conversations with Pablo Casals]. Leningrad: Music, 105–258.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олександр Сергійович Плохотнюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.