Іннновації в мовній освіті вищої школи

Autor

  • Наталія Вікторівна Гагіна Чернігівський національний технологічний університет вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна, 14027, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5403-9221
  • Валентина Володимирівна Борисенко Чернігівський національний технологічний університет вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна, 14027, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-1719-5196

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64956

Słowa kluczowe:

інноваційна діяльність, інноваційні технології, інформаційна графіка, мовна освіта, новітні методи, педагогічна інноватика

Abstrakt

У запропонованій статті досліджено сутність поняття «інновація» і значення інноваційних технологій в освіті та обґрунтовано доцільність використання інформаційної графіки (інфографіки) як одного з найефективніших інноваційних методів викладання мовних дисциплін у вищому навчальному закладі, проаналізовано основні завдання, переваги використання та принципи створення інфографіки, визначено рівні складності розроблення інформаційної графіки, наведено приклади онлайн-сервісів, які дозволяють створювати статичну і динамічну інфографіку

Biogramy autorów

Наталія Вікторівна Гагіна, Чернігівський національний технологічний університет вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна, 14027

Доцент, кандидат педагогічних наук

Кафедра іноземних мов професійного спрямування

Валентина Володимирівна Борисенко, Чернігівський національний технологічний університет вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна, 14027

Доцент, кандидат педагогічних наук

Кафедра філософії і соціально-гуманітарних дисциплін

Bibliografia

Zagvjazinskij, V. I. (1990). Innovacionnye processy v obrazovanii i pedagogicheskaja nauka [Innovative processes in education and pedagogical science]. Innovative processes in education. Tjumen', 5–14.

Lazarev, V. S. (2002). Sistemnoe razvitie shkoly [System school development]. Moscow: Russian pedagogical Agency, 304.

Stepko, M. F., Boljubash, Ja. Ja., Shynkaruk, V. D., Grubinko, V. V., Babyn, I. I.; Kremen, V. H. (Ed.) (2004). Vyshcha osvita Ukrainy i Bolonskyi protses [Higher education of Ukraine and the Bologna process]. Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan, 384.

Dubaseniuk, O. A.; Dubasenjuk, O. A. (Ed.) (2014). Innovatsii v suchasnii osviti [Innovations in modern education]. Innovations in education: integration of science and practice. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, 12–28.

Borysenko, V. V., Gagina, N. V. (2015). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii yak sposib udoskonalennia movnoi pidhotovky studentiv vyshchoi shkoly [Information and communication technologies as a means of improving language training in high school]. Continuing professional education: theory and practice, 4, 95–99.

Suchasnyi slovnyk inshomovnykh sliv [Modern dictionary of foreign words] (2006). Kyiv: Dovira, 789.

Dychkivska, I. M. (2012). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]. Kyiv: Akademvydav, 352.

Polman, J. L., Gebre, E. H. (2015). Towards critical appraisal of infographics as scientific inscriptions. Journal of Research in Science Teaching, 52 (6), 868–893. doi: 10.1002/tea.21225

Sydor, Ya. (2013). Zastosuvannia infohrafiky v drukovanykh ZMI [The use of infographics in print media]. Chep. ІІ. Youth: education, science, spirituality. Kyiv, 124–125.

Kontsevoj, M.; Iuchankava, V. I. (Ed.) (2012). Interaktivnaja zhurnalistskaja infografika: fenomen, tendencii, instrumentarij [Interactive journalistic infographics: the phenomenon, trends, instruments]. Zhytstsem i slovam prysiahaiuchy. Minsk: Adukatsyia i vykhavanne, 298–307.

Bondarev, M. G. (2012). Ispol'zovanie infografiki kak instrumenta vizualizacii uchebnogo teksta v ramkah kursa «Inostrannyj jazyk dlja special'nyh celej» [Infographics as an instrument of educational text visualization within the course «Language for specific purposes»]. Informatics, computing and engineering education, 3 (10), 1–6. Available at: http://digital-mag.tti.sfedu.ru/lib/10/7-2012-3(10).pdf

Frolova, M. A. (2014). Infografika: novoe ili horosho zabytoe staroe? [Infographics: new or well-forgotten old?]. Young scientist, 13 (72), 10–13.

Kondratenko, O. A. (2013). Infografika v shkole i vuze: na puti k razvitiju vizual'nogo myshlenija [Infographics in school and universities: underway towards visual thinking development]. Scientific dialogue, 9 (21), 92–99.

##submission.downloads##

Opublikowane

2016-03-28

Numer

Dział

Pedagogical Education