Аналіз стану освіти у вищих навчальних закладах україни

Autor

  • Олександр Петрович Бурмістенков Київський національний університет технологій та дизайну вул. Неміровича-Данченка, 2, м. Київ, Україна, 01011, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0001-4229
  • Світлана Анатоліївна Демішонкова Київський національний університет технологій та дизайну вул. Неміровича-Данченка 2, м. Київ, Україна, 01011, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.85998

Słowa kluczowe:

освіта, знання, реорганізація, навчання, випускники, мотивація, вдосконалення, якість, заклад, студенти

Abstrakt

У статті розглянуто деякі питання, пов'язані зі станом вищої технічної освіти в Україні: а саме, підготовкою та атестацією випускників шкіл, підготовкою студентів у вищих навчальних закладах та мотивацією студентів до навчання, а викладачів до вдосконалення методів навчання та глибокої наукової роботи в стінах навчального закладу. Висловлені причини зниження рівня освіти, зроблено пропозиції, що дозволяють поліпшити якість вищої професійної освіти

Biogramy autorów

Олександр Петрович Бурмістенков, Київський національний університет технологій та дизайну вул. Неміровича-Данченка, 2, м. Київ, Україна, 01011

Доктор технічних наук, професор

Кафедра електромеханічних систем

Світлана Анатоліївна Демішонкова, Київський національний університет технологій та дизайну вул. Неміровича-Данченка 2, м. Київ, Україна, 01011

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електромеханічних систем

Bibliografia

Bulanova-Toporkova, M. V., Duhavneva, A. V., Stoljarenko, L. D. (1998). Pedagogika i psychologia vishoy shcoli. Rostov-on-Don: Phoenix, 64–78.

Verbytskiy, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie in vishoy shcoli: kontekstniy podchod. Moscow: Higher School, 103–127.

Bozhenko, N. (2008). Bologna process in our education: the pros and cons. Journal humanistic, 322–326.

Goshko, T. (2013). EIT: a critical look. ZAXID.NET. Available at: http://zaxid.net/news/showNews.do?zno_kritichniy_poglyad&objectId=1288480

Nеstеrеnkо, G. (2004). Оsоbystist u nеlіnіjnоmu suspіlstvі [The personality in nonlinear society]. Zaporizhzhja: Prosvita, 140.

Pydkasystoho, P. I. (Ed.) (2006). Pedagogika. Mоscow, 608.

Caddick, S. (2008). Back to Bologna. The long road to European higher education reform. EMBO Reports, 9 (1), 18–21. doi: 10.1038/sj.embor.7401149

Leger, R. (2013). The Levels and Types of Education of the European Higher Education System. Bachelorsportal. Available at: http://www.bachelorsportal.eu/articles/472/the-levels-and-types-of-education-of-the-european-higher-education-system.html

Demishonkova, S. A. (2008). Auditorni zanyattya u VNZ and Bolonska Declaration. Bulettin of KNUTD, 1 (1), 180–182.

Kyupper, A. E., Nykandrov, N. D. (1982). Puti sovershenstvovaniya prakticheskix zanyatiy in vishoy shcoli. Mоscow, 3–28.

Fedorchenko, Ju. (2016). The teacher of high school – hostage "system". Osvіtnja polіtika. Available at: http://education-ua.org/ua/articles/828-vikladach-vishchoji-shkoli-zaruchnik-sistemi

##submission.downloads##

Opublikowane

2016-12-26

Numer

Dział

Pedagogy