Проектування інтелектуального користувацького інтерфейсу систем підтримки електронного навчання

Авторы

  • Yevhen Hrabovskyi Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7799-7249

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987

Ключевые слова:

інтелектуальний користувацький інтерфейс, електронне навчання, адаптивна складова, дидактичний інтерфейс, користувач

Аннотация

В дослідженні запропоновано технологію проектування інтелектуального користувацького інтерфейсу систем підтримки електронного навчання. Проведено загальний аналіз характерних особливостей інтелектуального користувацького інтерфейсу. Обґрунтовано змісту та структури дидактичного інтерфейсу систем e-learning. Окрему увагу наділено питанню підстроювання яскравості відображення сайту. Спроектовано схему побудови адаптивної складової інтелектуального користувацького інтерфейсу системи e-learning

Биография автора

Yevhen Hrabovskyi, Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166

Кандидат экономических наук, доцент

Кафедра компьютерных систем и технологий

Библиографические ссылки

Anohin, V. M. (2012) Vimogi do suchasnih elektronnih navchalnih vidan i mozhlivosti ih realizaciyi u seredovishi Adobe Captivate. Visnik NU «Lvivska politehnika», 731, 71–76.

Pushkar, O. I., Klymniuk, V. Ye. (2016). Problemy vprovadzhennia Internet- metodolohii u osvitnii prostir. Systemy obrobky informatsii, 5, 213–218.

Kubatko, O. V., Pimonenko, T. V., Kubatko, O. V. (2015). Porivnialnyi analiz tendentsii rozvytku dystantsiinykh tekhnolohii navchannia v Ukraini ta YeS. Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, 2, 93–102.

Stupin, A. A., Stupin, E. E. (2012). Elektronnoe obuchenie (E-Learning) – problemy i perspektivy issledovaniy. Distantsionnoe i virtual'noe obuchenie, 1, 38–49.

Sevast'ina, A. A. (2015). Problemy vnedreniya distantsionnogo obucheniya v obrazovatel'nyy protsess. Vestnik Chelyabinskogo gosudarstvennogo universiteta, 19 (374), 178–181.

Fihol, N. (2014). Struktura elektronnoho navchalnoho vydannia. Visnyk Knyzhkovoi palaty, 7, 30–31.

Karampiperis, P. (2005) Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8, 128–147.

Pushkar, O. (2006) Design of interactive visual tools in the computer multimedia education program (by the example of management disciplines). 4tn International Symposium of Interactive Media Design. Ahrsi 28, 30, 117–125.

Kitchenham, A. (2011). Blended learning across disciplines: Models for implementation. Hershey: Information Science Reference (an imprint of IGI Global), 306. doi: http://doi.org/10.4018/978-1-60960-479-0

Singh, H. (2003). Building Effective Blended Learning Programs. Issue of Educational Technology, 43 (6), 51–54.

Опубликован

2018-11-23

Выпуск

Раздел

Технические науки