Проектування інтелектуального користувацького інтерфейсу систем підтримки електронного навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987Ключові слова:
інтелектуальний користувацький інтерфейс, електронне навчання, адаптивна складова, дидактичний інтерфейс, користувачАнотація
В дослідженні запропоновано технологію проектування інтелектуального користувацького інтерфейсу систем підтримки електронного навчання. Проведено загальний аналіз характерних особливостей інтелектуального користувацького інтерфейсу. Обґрунтовано змісту та структури дидактичного інтерфейсу систем e-learning. Окрему увагу наділено питанню підстроювання яскравості відображення сайту. Спроектовано схему побудови адаптивної складової інтелектуального користувацького інтерфейсу системи e-learning
Посилання
Anohin, V. M. (2012) Vimogi do suchasnih elektronnih navchalnih vidan i mozhlivosti ih realizaciyi u seredovishi Adobe Captivate. Visnik NU «Lvivska politehnika», 731, 71–76.
Pushkar, O. I., Klymniuk, V. Ye. (2016). Problemy vprovadzhennia Internet- metodolohii u osvitnii prostir. Systemy obrobky informatsii, 5, 213–218.
Kubatko, O. V., Pimonenko, T. V., Kubatko, O. V. (2015). Porivnialnyi analiz tendentsii rozvytku dystantsiinykh tekhnolohii navchannia v Ukraini ta YeS. Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, 2, 93–102.
Stupin, A. A., Stupin, E. E. (2012). Elektronnoe obuchenie (E-Learning) – problemy i perspektivy issledovaniy. Distantsionnoe i virtual'noe obuchenie, 1, 38–49.
Sevast'ina, A. A. (2015). Problemy vnedreniya distantsionnogo obucheniya v obrazovatel'nyy protsess. Vestnik Chelyabinskogo gosudarstvennogo universiteta, 19 (374), 178–181.
Fihol, N. (2014). Struktura elektronnoho navchalnoho vydannia. Visnyk Knyzhkovoi palaty, 7, 30–31.
Karampiperis, P. (2005) Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8, 128–147.
Pushkar, O. (2006) Design of interactive visual tools in the computer multimedia education program (by the example of management disciplines). 4tn International Symposium of Interactive Media Design. Ahrsi 28, 30, 117–125.
Kitchenham, A. (2011). Blended learning across disciplines: Models for implementation. Hershey: Information Science Reference (an imprint of IGI Global), 306. doi: http://doi.org/10.4018/978-1-60960-479-0
Singh, H. (2003). Building Effective Blended Learning Programs. Issue of Educational Technology, 43 (6), 51–54.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Yevhen Hrabovskyi
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.