Аналіз специфіки тренінгу професійних знань підрозділів Національної гвардії України через інтернет
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164228Ключевые слова:
тренінг професійних знань, Національна гвардія України, мережа Інтернет, військовий підрозділАннотация
У дослідженні проведено аналіз загальних особливостей використання мережі Інтернет для проведення тренінгу підрозділів Національної гвардії України, що дало змогу окреслити основні області результативного навчання військовослужбовців. Виконано дослідження основних етапів проведення тренінгу професійних знань підрозділів Національної гвардії України через Інтернет. Це дозволило визначити основні види діяльності з вдосконалення інформаційної бази військових підрозділів. Сформовано перелік основних питань, вирішення яких забезпечує успішну реалізацію тренінгу професійних знань підрозділів Національної гвардії України через Інтернет
Библиографические ссылки
Berezovskyi, V. S., Stetsenko, I. V., Zavadskyi, I. O. (2013). Stvorennia elektronnykh navchalnykh resursiv ta onlainove navchannia. Kyiv: Vyd. hrupa BHV, 176.
Fihol, N. (2014). Struktura elektronnoho navchalnoho vydannia. Visnyk Knyzhkovoi palaty, 7, 30–31.
Ponomarenko, V. S. (2010). Kontseptualni osnovy avtomatyzatsii protsesu upravlinnia suchasnym vuzom. Upravlinnia rozvytkom, 6 (82), 5–11.
Kitchenham, A. (2011). Blended learning across disciplines: Models for implementation. Hershey: Information Science Reference (an imprint of IGI Global), 278. doi: http://doi.org/10.4018/978-1-60960-479-0
Singh, H. (2003). Building Effective Blended Learning Programs. Issue of Educational Technology, 43 (6), 51–54.
Bichel, J. (2013). The state of e-learning in higher education: An eye toward growth and increased access (research report). Louisville: EDUCAUSE, 46.
Karampiperis, P. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8 (4), 128–147.
Vetrov, A. S. (2002). Tylovoe obespechenie ob"edinennykh vooruzhennykh sil NATO. Zarubezhnoe voennoe obozrenie, 8, 2–10.
Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. Brussels: EUA, 128.
Sokolovskyi, S. A., Pavlov, S. P., Cherkashyna, M. V., Naumenko, M. O., Hrabovskyi, Ye. M. (2015). Upravlinnia yakistiu vyrobnytstva ta obsluhovuvannia. Kharkiv: NANHU, 264.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2019 Larysa Morozova
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .