Аналіз специфіки тренінгу професійних знань підрозділів Національної гвардії України через інтернет

Авторы

  • Larysa Morozova Национальная академия Национальной гвардии Украины пл. Защитников Украины, 3, г. Харьков, Украины, 61001, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7332-8224

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164228

Ключевые слова:

тренінг професійних знань, Національна гвардія України, мережа Інтернет, військовий підрозділ

Аннотация

У дослідженні проведено аналіз загальних особливостей використання мережі Інтернет для проведення тренінгу підрозділів Національної гвардії України, що дало змогу окреслити основні області результативного навчання військовослужбовців. Виконано дослідження основних етапів проведення тренінгу професійних знань підрозділів Національної гвардії України через Інтернет. Це дозволило визначити основні види діяльності з вдосконалення інформаційної бази військових підрозділів. Сформовано перелік основних питань, вирішення яких забезпечує успішну реалізацію тренінгу професійних знань підрозділів Національної гвардії України через Інтернет

Биография автора

Larysa Morozova, Национальная академия Национальной гвардии Украины пл. Защитников Украины, 3, г. Харьков, Украины, 61001

Старший преподаватель

Кафедра психологии и педагогики

Библиографические ссылки

Berezovskyi, V. S., Stetsenko, I. V., Zavadskyi, I. O. (2013). Stvorennia elektronnykh navchalnykh resursiv ta onlainove navchannia. Kyiv: Vyd. hrupa BHV, 176.

Fihol, N. (2014). Struktura elektronnoho navchalnoho vydannia. Visnyk Knyzhkovoi palaty, 7, 30–31.

Ponomarenko, V. S. (2010). Kontseptualni osnovy avtomatyzatsii protsesu upravlinnia suchasnym vuzom. Upravlinnia rozvytkom, 6 (82), 5–11.

Kitchenham, A. (2011). Blended learning across disciplines: Models for implementation. Hershey: Information Science Reference (an imprint of IGI Global), 278. doi: http://doi.org/10.4018/978-1-60960-479-0

Singh, H. (2003). Building Effective Blended Learning Programs. Issue of Educational Technology, 43 (6), 51–54.

Bichel, J. (2013). The state of e-learning in higher education: An eye toward growth and increased access (research report). Louisville: EDUCAUSE, 46.

Karampiperis, P. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8 (4), 128–147.

Vetrov, A. S. (2002). Tylovoe obespechenie ob"edinennykh vooruzhennykh sil NATO. Zarubezhnoe voennoe obozrenie, 8, 2–10.

Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. Brussels: EUA, 128.

Sokolovskyi, S. A., Pavlov, S. P., Cherkashyna, M. V., Naumenko, M. O., Hrabovskyi, Ye. M. (2015). Upravlinnia yakistiu vyrobnytstva ta obsluhovuvannia. Kharkiv: NANHU, 264.

Опубликован

2019-04-16

Выпуск

Раздел

Военные науки