Аналіз специфіки тренінгу професійних знань підрозділів Національної гвардії України через інтернет

Autor

  • Larysa Morozova Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, України, 61001, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7332-8224

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164228

Słowa kluczowe:

тренінг професійних знань, Національна гвардія України, мережа Інтернет, військовий підрозділ

Abstrakt

У дослідженні проведено аналіз загальних особливостей використання мережі Інтернет для проведення тренінгу підрозділів Національної гвардії України, що дало змогу окреслити основні області результативного навчання військовослужбовців. Виконано дослідження основних етапів проведення тренінгу професійних знань підрозділів Національної гвардії України через Інтернет. Це дозволило визначити основні види діяльності з вдосконалення інформаційної бази військових підрозділів. Сформовано перелік основних питань, вирішення яких забезпечує успішну реалізацію тренінгу професійних знань підрозділів Національної гвардії України через Інтернет

Biogram autora

Larysa Morozova, Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, України, 61001

Старший викладач

Кафедра психології та педагогіки

Bibliografia

Berezovskyi, V. S., Stetsenko, I. V., Zavadskyi, I. O. (2013). Stvorennia elektronnykh navchalnykh resursiv ta onlainove navchannia. Kyiv: Vyd. hrupa BHV, 176.

Fihol, N. (2014). Struktura elektronnoho navchalnoho vydannia. Visnyk Knyzhkovoi palaty, 7, 30–31.

Ponomarenko, V. S. (2010). Kontseptualni osnovy avtomatyzatsii protsesu upravlinnia suchasnym vuzom. Upravlinnia rozvytkom, 6 (82), 5–11.

Kitchenham, A. (2011). Blended learning across disciplines: Models for implementation. Hershey: Information Science Reference (an imprint of IGI Global), 278. doi: http://doi.org/10.4018/978-1-60960-479-0

Singh, H. (2003). Building Effective Blended Learning Programs. Issue of Educational Technology, 43 (6), 51–54.

Bichel, J. (2013). The state of e-learning in higher education: An eye toward growth and increased access (research report). Louisville: EDUCAUSE, 46.

Karampiperis, P. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8 (4), 128–147.

Vetrov, A. S. (2002). Tylovoe obespechenie ob"edinennykh vooruzhennykh sil NATO. Zarubezhnoe voennoe obozrenie, 8, 2–10.

Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. Brussels: EUA, 128.

Sokolovskyi, S. A., Pavlov, S. P., Cherkashyna, M. V., Naumenko, M. O., Hrabovskyi, Ye. M. (2015). Upravlinnia yakistiu vyrobnytstva ta obsluhovuvannia. Kharkiv: NANHU, 264.

##submission.downloads##

Opublikowane

2019-04-16

Numer

Dział

Military