Розробка методики створення порталу електронного навчання для підготовки офіцерів Національної гвардії України

Авторы

  • Andrii Chukhlatyi Национальная академия Национальной гвардии Украины пл. Защитников Украины, 3, г. Харьков, Украины, 61001, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6436-3343

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164245

Ключевые слова:

методика, Національна гвардія України, мережа Інтернет, портал електронного навчання, офіцери

Аннотация

У дослідженні проведено аналіз основних розділів порталів електронного навчання для підготовки офіцерів Національної гвардії України, що надало можливість структуризації порталів. Досліджено основні переваги і критерії оцінки якості порталу електронного навчання, які дозволяють визначити попередні умови розробки методики створення порталу електронного навчання для підготовки офіцерів Національної гвардії України. Сформовано методику створення порталу електронного навчання для підготовки офіцерів Національної гвардії України, яка дозволяє визначити основні етапи створення навчального середовища в Інтернет

Биография автора

Andrii Chukhlatyi, Национальная академия Национальной гвардии Украины пл. Защитников Украины, 3, г. Харьков, Украины, 61001

Кафедра оперативного искусства

Библиографические ссылки

Berezovskyi, V. S., Stetsenko, I. V., Zavadskyi, I. O. (2013). Stvorennia elektronnykh navchalnykh resursiv ta onlainove navchannia. Kyiv: Vyd. hrupa BHV, 176.

Sokolovskyi, S., Naumenko, M. (2018). Analysis of the features information flows management of logistic processes of the units of the National guardian departments of Ukraine. ScienceRise, 2 (43), 19–21. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.123606

Naumenko, M., Hrabovskyi, Y. (2018). Elaboration of methodology for designing a publishing and printing web portal. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (2 (92)), 14–22. doi: http://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126305

Hrabovskyi, Y. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987

Afanasiev, M. V., Romashova, Ya. V. (2010). Informatsiini tekhnolohii v navchalnomu protsesi. Vyshcha shkola, 10, 49–62.

Bichel, J. (2013). The state of e-learning in higher education: An eye toward growth and increased access (research report). Louisville: EDUCAUSE, 46.

Karampiperis, P. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8, 128–147.

Nuriev, N. K., Zhurbenko, L. N., Starygina, S. D. (2010). Didakticheskie sistemy novogo pokoleniya. Vysshee obrazovanie v Rossii, 8/9, 128–137.

Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. Brussels: EUA, 128.

Kalinovskiy, A. I. (2005). Yuzabiliti: kak sdelat' sayt udobnym. Moscow: Novoe znanie, 220.

Опубликован

2019-04-16

Выпуск

Раздел

Военные науки