Формування рухових здібностей та технічної підготовленості юних футболістів 11-14 років

Авторы

  • Артем Васильович Бойченко Коммунальное учреждение «Харьковская гуманитарно-педагогическая академия» Харьковского областного совета переул. Ш. Руставели, 7, г. Харьков, Украина, 61001, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.28576

Ключевые слова:

футбол, формування, швидкість, сила, здібності, розвиток, підготовленість, школярі, заняття, техніка.

Аннотация

У статті показано необхідність якісної зміни тренувального процесу юних футболістів за рахунок розробки та застосування спеціальних комплексів вправ з технічними пристроями. Це дозволяє підвищити рівень розвитку швидкісних та швидкісно-силових здібностей, інтенсифікувати тренувальний процес на заняттях футболу. Виявлено позитивний вплив розробленої системи формування рухових здібностей та технічної підготовки юних футболістів 11-14 років.

Биография автора

Артем Васильович Бойченко, Коммунальное учреждение «Харьковская гуманитарно-педагогическая академия» Харьковского областного совета переул. Ш. Руставели, 7, г. Харьков, Украина, 61001

Соискатель, преподаватель физического воспитания

Кафедра физического воспитания

Библиографические ссылки

1. Shalenko, V. V. (2005). Formuvannya ruhovih yakostey ta tehnIchnoyi pidgotovlenosti shkolyariv protyagom bezperervnoyi futbolnoiyi pidgotovki. OlimpIyskiy i profesiyniy sport. HDAFK. Harkiv, 183.

2. Verhoshanskiy, Yu. V. (1988). Osnovyi spetsialnoy fizicheskoy podgotovki sportsmenov. Moskva. Fizkultura i sport, 331.

3. Vihrov, K. L. (2000). Fizicheskaya podgotovka yunyih futboli. Kiev, 44.

4. Shalenko, V. V. (2006). Dinamika formuvannya elementiv tehnichnoyi pidgotovlenosti v zalezhnosti vid rozvitku sili m'yazIv u yunih futbolistiv 11-14 rokIv [Elektronniy resurs]. PedagogIka, psihologIya ta med.-biol. probl. fiz. vihovannya i sportu, 2, 121–124.

5. Lisenchuk, G. A. (2003). Upravlenie podgotovkoy futbolistov. Kiev. Olimpiyskaya literatura, 272.

6. Platonov, V. N. (2004). Sistema podgotovki sportsmenov v olimpiyskom sporte. Obschaya teoriya i ii prakticheskie prilozheniya. Kiev. Olimpiyskaya literatura, 808.

7. Maksimenko, I. G. (2002). Osnovyi otbora, obucheniya i trenirovki futbolistov. Lugansk. Znanie, 424.

8. Maksimenko, I. G. (2009). Sorevnovatelnaya i trenirovochnaya deyatelnost futbolistov: monografiya. Lugansk. Znanie, 258.

9. VIhrov, K. L. (2002). Futbol u shkoli: Navchalno-metodichniy posibnik. Kiyiv. Kombi LTD, 256.

10. Vaskov, Yu. V. (2004). Uroki fizikulturi v zagolnoosvitniy shkoli. 5-9 klasi (102 uroki dlya kozhnogo klasu). Harkiv. Torsing, 288.

11. VIhrov, K. (2002). Vprovadzhennya uroku fizichnoyi kulturi z elementami futbolu v shkolah Ukrayini. Fizichne vihovannya v shkoli, 1, 2–3.

12. Danchuk, P. (2004). Futbol yak zasib pidvischennya obsyagu ruhlivoyi aktivnosti i fizichnoyi pidgotovlenosti hloptsiv 12–14 rokiv, yaki prozhivayut v zonI pIdvischenoyi radIatsiyi. MaterIali naukovoyi konferentsiyi, prisvyachenoyi 110-richchu ukrayinskomu futbolu «Futbol v Ukrayini – vitoki, traditsiyi, perspektivi». Lviv-Kiyiv, 251.

13. Galyuza, S. S. (2012). Teoretiko-metodichnI osoblivostI provedennya zanyat futbolom zi studentkami universitetiv. Pedagogika, psihologiya ta mediko-biologichni problemi fizichnogo vihovannya i sportu, 9, 78.

14. Maksimenko, I. G. (1998). Kontrol za urovnem razvitiya byistrotyi i skorostno-silovyih kachestv u futbolistov razlichnoy kvalifikatsii. Pedagogika, psihologIya ta mediko-biologichni problemi fizichnogo vihovannya i sportu, 3, 23–24.

15. Maksimenko, I. G. (2007). Mini-futbol: doslidzhennya pokaznikiv strukturi fizichnoyi pidgotovlenosti 11–14-richnih gravtsiv. Pedagogika, psihologiya ta mediko-biologichni problemi fizichnogo vihovannya i sportu, 8, 85–88.

16. Calvin, Y. (2007). Entraineur de football: la technique, corriger pour progresser. Paris : Editions Actio, 194.

Опубликован

2014-11-13

Выпуск

Раздел

Педагогические науки