Актуальність дослідження проблеми управління інноваційним розвитком закладів післядипломної педагогічної освіти на основі кластерного підходу

Авторы

  • Надія Василівна Любченко Государственное высшее учебное заведение «Университет менеджмента образования» Национальной Академии педагогических наук Украины ул. Артема, 52–А, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44556

Ключевые слова:

управління інноваційним розвитком закладу, Консорціум закладів післядипломної освіти, освітній кластер

Аннотация

У статті визначено основні протиріччя між сучасними соціально-економічними перетвореннями в світовому та українському співтоваристві та здатністю освітньої галузі адаптуватися до умов стрімкозмінного суспільства. Обґрунтовано вирішення проблеми інноваційного розвитку закладів післядипломної педагогічної освіти шляхом використання кластерного підходу до її розвитку. Визначено предмет, об’єкт, мету і завдання дослідження із обраної проблематики

Биография автора

Надія Василівна Любченко, Государственное высшее учебное заведение «Университет менеджмента образования» Национальной Академии педагогических наук Украины ул. Артема, 52–А, г. Киев, Украина, 04053

Кандидат педагогических наук

Директор Научно-методического центра

Библиографические ссылки

Zakon Ukrayiny «Pro vyshchu osvitu» (Vidomosti Verkhovnoyi Rady (VVR), 2014, N 37-38, st.2004) {Iz zminamy, vnesenymy zgidno iz Zakonamy # 76-VIII vid 28.12.2014, VVR, 2015, N 6, st.40 N 319-VIII vid 09.04.2015}. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Lyubchenko, N. V.; Chernyshova, E. R. (Ed.) (2013). Upravlinnya naukovo-metodychnoyu diyal'nistyu zakladiv pislyadyplomnoyi pedagogichnoyi osvity: koordynatsiynyy aspekt: naukovo-metodychnyy posibnyk. University of Educational Management of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Kiev: TsP «KOMPRYNT», 256.

Yakukhno, I. I. (2011). Teoretychno-metodychni osnovy upravlinnya innovatsiynym rozvytkom pislyadyplomnoyi pedagogichnoyi osvity regionu. Zhytomyr: Polissya, 536.

Chernyshova, E. R., Huziy, N. V.; Chernyshova, E. R. (Ed.) (2014). Pidgotovka naukovo-pedagogichnykh kadriv u systemi pislyadyplomnoyi pedagogichnoyi osvity: zmist, orhanizatsiyni formy, tekhnolohiyi. Kiev: DVNZ «Un-t menedzhmentu osvity» NAPN Ukrayiny, 318.

Chernyshova E. R. (2012). Osvitni klastery yak shlyakh pidvyshchennya konkurentozdatnosti navchal'nykh zakladiv systemy pislyadyplomnoyi pedagogichnoyi osvity. Naukovo-metodychne zabezpechennya diyal'nosti osvitnikh okruhiv v umovakh reformuvannya osvitn'oyi galuzi. Seminar v ramkakh Vseukr. shkoly novatorstva ker., nauk.-ped. i ped. pratsivnykiv pislyadyplom. ped. osvity / Nats. akad. ped. nauk Ukrayiny. Rivne : PP Lapsyuk, 14–23.

Kremen', V. H. Chomu my bidni, yakshcho taki osvicheni? Dzerkalo tyzhnya, N 6, 20–27 lyutoho 2015.19:17, 21.02.2015. Available at: http://naps.gov.ua/ua/press/releases/537/

Education in the future will not have traditional diplomas and universities – a scholar. Available at: http://www.bagnet.org/news/world/252415

Опубликован

2015-06-24

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование