Педагогічні умови фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних систем
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57079Ключевые слова:
технології навчання, автоматизація виробництва, майбутні фахівці комп’ютерних систем, професійна компетентністьАннотация
Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічних умов фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних систем. У зв’язку з динамічним розвитком теорії автоматичного управління, технічних засобів автоматизації, сучасний процес навчання вимагає постійного оновлення навчальних програм, матеріально-технічного забезпечення навчального процесу та удосконалення змісту підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних систем. Наголошено на важливості процесу фундаменталiзацiїбезперервнoгoпрoфесiйнooрiєнтoванoгo навчання.
Библиографические ссылки
Proc', Ja., Savkiv, V., Shkodzins'kyj, O., Ljashuk, O. (2011). Avtomatyzacija vyrobnychyh procesiv. Navchal'nyj posibnyk dlja tehnichnyh special'nostej vyshhyh navchal'nyh zakladiv. Ternopil': TNTU im. I.Puljuja, 344.
Gumbol'dt, V. fon (1998). O vnutrennej i vneshnej organizacii vysshih nauchnyh zavedenij v Berline. Universitetskoe upravlenie: praktika i analiz, 3 (6). Available at: http://ecsocman.hse.ru/univman/msg/17685651.html/
Pro zatverdzhennja Derzhavnoi' cil'ovoi' naukovo-tehnichnoi' ta social'noi' programy «Nauka v universytetah» na 2008–2017 roky Postanova Kabinetu ministriv Ukrai'ny vid 19 veresnja 2007. № 1155. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1155-2007-%D0%BF
Zgurovs'kyj, M. (2006). Doslidnyc'ki universytety: shans dlja Jevropy. Dzerkalo tyzhnja, 39 (618).
Stuchyns'ka, N. Formuvannja fundamentu profesijnyh kompetentnostej majbutnih likariv u procesi navchannja fizyko-matematychnyh dyscyplinю Nauchnie yssledovanyja. Teoryja y praktyka. Available at: http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/image/konf%208/sb8_2_15.pdf
Gil'meeva, R., Chitalin, N. (2005). Fundamentalizacija sistemy nepreryvnogo pedagogicheskogo obrazovanija. Kazanskij pedagogicheskij zhurnal, 2, 3–7.
Goncharenko, S. U. (2011). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj encyklopedychnyj slovnyk. 2ndedition. Rivne: Volyns'ki oberegy, 552.
Goncharenko, S. U. (2008). Fundamentalizacija osvity jak dydaktychnyj pryncyp. Shljah osvity, 1, 2–6.
Goncharenko, S. U. (2005). Fundamental'nist' profesijnoi' osvity – problema chasu. Profesijno-tehnichna osvita, 1, 5–6.
Goncharenko, S. U. (2004). Fundamental'nist' chy vuz'kyj profesionalizm osvity. Dydaktyka profesijnoi' osvity: 36. nauk, prac', 1, 177–184.
Velykyj tlumachnyj slovnyk suchasnoi' ukrai'ns'koi' movy (2005). Kyiv: Irpin', Perun, 1728.
Bezrukova, V. S. (1996). Pedagogika. Proektivnaja pedagogika. Ekaterinburg: Delovaja kniga, 344.
Semerikov, S. O. (2009). Fundamentalizacija navchannja informatychnyh dyscyplin u vyshhij shkoli. Kyiv: NPU im. M. P. Dragomanova, 340.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2015 Володимир Петрович Сергієнко, Тетяна Василівна Бодненко
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .