Педагогічні умови фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних систем

Авторы

  • Володимир Петрович Сергієнко Национальный педагогический университет имени Н. П. Драгоманова ул. Пирогова, 9, г. Киев, Украина, 01601, Ukraine
  • Тетяна Василівна Бодненко Черкасский национальный университет имени Богдана Хмельницкого бул. Шевченко, 81, г. Черкаси, Украина, 18031, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57079

Ключевые слова:

технології навчання, автоматизація виробництва, майбутні фахівці комп’ютерних систем, професійна компетентність

Аннотация

Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічних умов фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних систем. У зв’язку з динамічним розвитком теорії автоматичного управління, технічних засобів автоматизації, сучасний процес навчання вимагає постійного оновлення навчальних програм, матеріально-технічного забезпечення навчального процесу та удосконалення змісту підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних систем. Наголошено на важливості процесу фундаменталiзацiїбезперервнoгoпрoфесiйнooрiєнтoванoгo навчання.

Биографии авторов

Володимир Петрович Сергієнко, Национальный педагогический университет имени Н. П. Драгоманова ул. Пирогова, 9, г. Киев, Украина, 01601

Доктор педагогических наук, профессор

Заведующий кафедрой компьютерной инженерии

Институт информатики

Тетяна Василівна Бодненко, Черкасский национальный университет имени Богдана Хмельницкого бул. Шевченко, 81, г. Черкаси, Украина, 18031

Кандидат педагогических наук, доцент

Кафедра автоматизации и компьютерно-интегрированных технологий

Учебно-научный институт физики, математики и компьютерно-информационных систем

Библиографические ссылки

Proc', Ja., Savkiv, V., Shkodzins'kyj, O., Ljashuk, O. (2011). Avtomatyzacija vyrobnychyh procesiv. Navchal'nyj posibnyk dlja tehnichnyh special'nostej vyshhyh navchal'nyh zakladiv. Ternopil': TNTU im. I.Puljuja, 344.

Gumbol'dt, V. fon (1998). O vnutrennej i vneshnej organizacii vysshih nauchnyh zavedenij v Berline. Universitetskoe upravlenie: praktika i analiz, 3 (6). Available at: http://ecsocman.hse.ru/univman/msg/17685651.html/

Pro zatverdzhennja Derzhavnoi' cil'ovoi' naukovo-tehnichnoi' ta social'noi' programy «Nauka v universytetah» na 2008–2017 roky Postanova Kabinetu ministriv Ukrai'ny vid 19 veresnja 2007. № 1155. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1155-2007-%D0%BF

Zgurovs'kyj, M. (2006). Doslidnyc'ki universytety: shans dlja Jevropy. Dzerkalo tyzhnja, 39 (618).

Stuchyns'ka, N. Formuvannja fundamentu profesijnyh kompetentnostej majbutnih likariv u procesi navchannja fizyko-matematychnyh dyscyplinю Nauchnie yssledovanyja. Teoryja y praktyka. Available at: http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/image/konf%208/sb8_2_15.pdf

Gil'meeva, R., Chitalin, N. (2005). Fundamentalizacija sistemy nepreryvnogo pedagogicheskogo obrazovanija. Kazanskij pedagogicheskij zhurnal, 2, 3–7.

Goncharenko, S. U. (2011). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj encyklopedychnyj slovnyk. 2ndedition. Rivne: Volyns'ki oberegy, 552.

Goncharenko, S. U. (2008). Fundamentalizacija osvity jak dydaktychnyj pryncyp. Shljah osvity, 1, 2–6.

Goncharenko, S. U. (2005). Fundamental'nist' profesijnoi' osvity – problema chasu. Profesijno-tehnichna osvita, 1, 5–6.

Goncharenko, S. U. (2004). Fundamental'nist' chy vuz'kyj profesionalizm osvity. Dydaktyka profesijnoi' osvity: 36. nauk, prac', 1, 177–184.

Velykyj tlumachnyj slovnyk suchasnoi' ukrai'ns'koi' movy (2005). Kyiv: Irpin', Perun, 1728.

Bezrukova, V. S. (1996). Pedagogika. Proektivnaja pedagogika. Ekaterinburg: Delovaja kniga, 344.

Semerikov, S. O. (2009). Fundamentalizacija navchannja informatychnyh dyscyplin u vyshhij shkoli. Kyiv: NPU im. M. P. Dragomanova, 340.

Опубликован

2015-12-26

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование