Педагогічні умови фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних систем

Автор(и)

  • Володимир Петрович Сергієнко Національний педагогічний університет імені Н. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна
  • Тетяна Василівна Бодненко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького бул. Шевченка, 81, м. Черкаси, Україна, 18031, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57079

Ключові слова:

технології навчання, автоматизація виробництва, майбутні фахівці комп’ютерних систем, професійна компетентність

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічних умов фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних систем. У зв’язку з динамічним розвитком теорії автоматичного управління, технічних засобів автоматизації, сучасний процес навчання вимагає постійного оновлення навчальних програм, матеріально-технічного забезпечення навчального процесу та удосконалення змісту підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних систем. Наголошено на важливості процесу фундаменталiзацiїбезперервнoгoпрoфесiйнooрiєнтoванoгo навчання.

Біографії авторів

Володимир Петрович Сергієнко, Національний педагогічний університет імені Н. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Доктор педагогічних наук, професор

Завідувач кафедрою комп'ютерної інженерії

Інститут інформатики

Тетяна Василівна Бодненко, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького бул. Шевченка, 81, м. Черкаси, Україна, 18031

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій

Навчально-науковий інститут фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем

Посилання

Proc', Ja., Savkiv, V., Shkodzins'kyj, O., Ljashuk, O. (2011). Avtomatyzacija vyrobnychyh procesiv. Navchal'nyj posibnyk dlja tehnichnyh special'nostej vyshhyh navchal'nyh zakladiv. Ternopil': TNTU im. I.Puljuja, 344.

Gumbol'dt, V. fon (1998). O vnutrennej i vneshnej organizacii vysshih nauchnyh zavedenij v Berline. Universitetskoe upravlenie: praktika i analiz, 3 (6). Available at: http://ecsocman.hse.ru/univman/msg/17685651.html/

Pro zatverdzhennja Derzhavnoi' cil'ovoi' naukovo-tehnichnoi' ta social'noi' programy «Nauka v universytetah» na 2008–2017 roky Postanova Kabinetu ministriv Ukrai'ny vid 19 veresnja 2007. № 1155. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1155-2007-%D0%BF

Zgurovs'kyj, M. (2006). Doslidnyc'ki universytety: shans dlja Jevropy. Dzerkalo tyzhnja, 39 (618).

Stuchyns'ka, N. Formuvannja fundamentu profesijnyh kompetentnostej majbutnih likariv u procesi navchannja fizyko-matematychnyh dyscyplinю Nauchnie yssledovanyja. Teoryja y praktyka. Available at: http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/image/konf%208/sb8_2_15.pdf

Gil'meeva, R., Chitalin, N. (2005). Fundamentalizacija sistemy nepreryvnogo pedagogicheskogo obrazovanija. Kazanskij pedagogicheskij zhurnal, 2, 3–7.

Goncharenko, S. U. (2011). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj encyklopedychnyj slovnyk. 2ndedition. Rivne: Volyns'ki oberegy, 552.

Goncharenko, S. U. (2008). Fundamentalizacija osvity jak dydaktychnyj pryncyp. Shljah osvity, 1, 2–6.

Goncharenko, S. U. (2005). Fundamental'nist' profesijnoi' osvity – problema chasu. Profesijno-tehnichna osvita, 1, 5–6.

Goncharenko, S. U. (2004). Fundamental'nist' chy vuz'kyj profesionalizm osvity. Dydaktyka profesijnoi' osvity: 36. nauk, prac', 1, 177–184.

Velykyj tlumachnyj slovnyk suchasnoi' ukrai'ns'koi' movy (2005). Kyiv: Irpin', Perun, 1728.

Bezrukova, V. S. (1996). Pedagogika. Proektivnaja pedagogika. Ekaterinburg: Delovaja kniga, 344.

Semerikov, S. O. (2009). Fundamentalizacija navchannja informatychnyh dyscyplin u vyshhij shkoli. Kyiv: NPU im. M. P. Dragomanova, 340.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-26

Номер

Розділ

Педагогічна освіта