Програма формування автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій: зміст і аналіз ефективності

Авторы

  • Наталія Миколаївна Проскурка Национальный авиационный университет пр. Космонавта Комарова, 1, г. Киев, Украина, 03058, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-4064-2115

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.58449

Ключевые слова:

майбутні фахівці з інформаційних технологій, автопсихологічна компетентність, програма формування автопсихологічної компетентності

Аннотация

У статті висвітлено особливості розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Подано зміст програми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Наведено аналіз результатів ефективності впровадження програми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій в освітній процес у ВНЗ

Биография автора

Наталія Миколаївна Проскурка, Национальный авиационный университет пр. Космонавта Комарова, 1, г. Киев, Украина, 03058

Старший преподаватель

Кафедра педагогики и психологии профессионального образования

Библиографические ссылки

Kolyada, N. G. (2009). Sutnіst і specifіka dіyalnostі maibutnogo fahіvcya іz zahistu іnformacіі ta upravlіnnya іnformacіinoyu bezpekoyu [The Nature and specifics of activity of future specialist in data protection and information security management]. Academic journal “Science and education” National Pedagogical University, 1-2, 158–162.

Derkach, A. A., Stepanova, L. A. (2003). Razvitie autopsihologicheskoi kompetentnosti gosudarstvennih slujaschih [Development autopsychological competence of civil servants]. Moscow: RAGS, 297.

Bondarchuk, О. I., Karamushka, L. M., Bryukhovetskaya, O. V. et. al; Bondarchuk, О. I. (Ed.) (2012). Formuvannya psihologіchnoі kompetentnostі kerіvnikіv osvіtnіh organіzacіi v umovah pіslyadiplomnoі pedagogіchnoі osvіti [The formation of psychological competence of the heads of educational institutions in the conditions of post-graduate pedagogical education]. Kyiv: Nauk. Svit, 190.

Proskurka, N. M.; Olijnyk, V. V. (Ed.) (2013). Metodika doslіdjennya avtopsihologіchnoі kompetentnostі maibutnіh fahіvcіv z іnformacіinih tehnologіi [The research methodology autopsychological competence future information technology professionals]. Bulletin of postgraduate education, 9, 196–204.

Proskurka, N. M. (2014). Avtopsihologіchna kompetentnіst maibutnіh fahіvcіv z іnformacіinih tehnologіi cіnnіsno_smislovii aspect [Autopsychological competence of future specialists in the field of information technology: value-semantic aspect]. Theoretical and applied problems of psychology, 2, 267–274.

Proskurka, N. M. (2014). Operacіino_regulyativnii komponent avtopsihologіchnoі kompetentnostі maibutnіh fahіvcіv z іnformacіinih tehnologіi [Operational-regulatory component autopsychological competence of future specialists in information technology]. Theoretical and applied problems of psychology, 3, 275–282.

Proskurka, N. M.; Maksymenko, S. D., Karamushka, L. M. (Eds.) (2014). Osoblivostі motivacіі osobistіsnogo rozvitku maibutnіh fahіvcіv z іnformacіinih tehnologіi [Peculiarities of motivation personal development of future specialists in information technologies]. Actual problems of psychology, 40, 160–165. Available at: http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v1/i40/37.pdf

Proskurka, N. M. (2014). Osoblivostі osobistіsnogo komponentu avtopsihologіchnoі kompetentnostі maibutnіh fahіvcіv z іnformacіinih tehnologіi [Features personal component autopsychological competence of future specialists in information technology]. Bulletin of Chernihiv national pedagogical University, II (121), 124–128.

Опубликован

2016-01-28

Выпуск

Раздел

Психологические науки