Програма формування автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій: зміст і аналіз ефективності

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Проскурка Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058, Україна https://orcid.org/0000-0003-4064-2115

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.58449

Ключові слова:

майбутні фахівці з інформаційних технологій, автопсихологічна компетентність, програма формування автопсихологічної компетентності

Анотація

У статті висвітлено особливості розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Подано зміст програми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Наведено аналіз результатів ефективності впровадження програми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій в освітній процес у ВНЗ

Біографія автора

Наталія Миколаївна Проскурка, Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058

Старший викладач

Кафедра педагогіки та психології професійної освіти 

Посилання

Kolyada, N. G. (2009). Sutnіst і specifіka dіyalnostі maibutnogo fahіvcya іz zahistu іnformacіі ta upravlіnnya іnformacіinoyu bezpekoyu [The Nature and specifics of activity of future specialist in data protection and information security management]. Academic journal “Science and education” National Pedagogical University, 1-2, 158–162.

Derkach, A. A., Stepanova, L. A. (2003). Razvitie autopsihologicheskoi kompetentnosti gosudarstvennih slujaschih [Development autopsychological competence of civil servants]. Moscow: RAGS, 297.

Bondarchuk, О. I., Karamushka, L. M., Bryukhovetskaya, O. V. et. al; Bondarchuk, О. I. (Ed.) (2012). Formuvannya psihologіchnoі kompetentnostі kerіvnikіv osvіtnіh organіzacіi v umovah pіslyadiplomnoі pedagogіchnoі osvіti [The formation of psychological competence of the heads of educational institutions in the conditions of post-graduate pedagogical education]. Kyiv: Nauk. Svit, 190.

Proskurka, N. M.; Olijnyk, V. V. (Ed.) (2013). Metodika doslіdjennya avtopsihologіchnoі kompetentnostі maibutnіh fahіvcіv z іnformacіinih tehnologіi [The research methodology autopsychological competence future information technology professionals]. Bulletin of postgraduate education, 9, 196–204.

Proskurka, N. M. (2014). Avtopsihologіchna kompetentnіst maibutnіh fahіvcіv z іnformacіinih tehnologіi cіnnіsno_smislovii aspect [Autopsychological competence of future specialists in the field of information technology: value-semantic aspect]. Theoretical and applied problems of psychology, 2, 267–274.

Proskurka, N. M. (2014). Operacіino_regulyativnii komponent avtopsihologіchnoі kompetentnostі maibutnіh fahіvcіv z іnformacіinih tehnologіi [Operational-regulatory component autopsychological competence of future specialists in information technology]. Theoretical and applied problems of psychology, 3, 275–282.

Proskurka, N. M.; Maksymenko, S. D., Karamushka, L. M. (Eds.) (2014). Osoblivostі motivacіі osobistіsnogo rozvitku maibutnіh fahіvcіv z іnformacіinih tehnologіi [Peculiarities of motivation personal development of future specialists in information technologies]. Actual problems of psychology, 40, 160–165. Available at: http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v1/i40/37.pdf

Proskurka, N. M. (2014). Osoblivostі osobistіsnogo komponentu avtopsihologіchnoі kompetentnostі maibutnіh fahіvcіv z іnformacіinih tehnologіi [Features personal component autopsychological competence of future specialists in information technology]. Bulletin of Chernihiv national pedagogical University, II (121), 124–128.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-01-28

Номер

Розділ

Психологічні науки