Комплекс маркетингу інтелектуальної власності вищого навчального закладу: нормативно-правовий аспект

Авторы

  • Ірина Євгеніївна Драч Национальная металлургическая академия Украины пр. Гагарина, 4, г. Днепропетровск, Украина, 49600, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-3012-4763

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.63349

Ключевые слова:

інтелектуальна власність, комплекс маркетингу, вищий навчальний заклад, результати наукової діяльності

Аннотация

На основі аналізу наукових та нормативних джерел виявлено сутність, особливості та нормативно-правове забезпечення маркетингу інтелектуальної власності вищого навчального закладу. Виявлено об'єкти права інтелектуальної власності, які є результатами наукової діяльності вищого навчального закладу. Досліджено зміст складових комплексу маркетингу інтелектуальної власності: товарної, збутової, цінової та комунікаційної політики

Биография автора

Ірина Євгеніївна Драч, Национальная металлургическая академия Украины пр. Гагарина, 4, г. Днепропетровск, Украина, 49600

Доцент, кандидат технических наук

Кафедра интеллектуальной собственности

Библиографические ссылки

Promyslovavlasnistutsyfrakh. PokaznykydiialnostiDerzhavnoisluzhbyintelektualnoivlasnostiUkrainytaDerzhavnohopidpryiemstva «Ukrainskyiinstytutintelektualnoivlasnosti» za2015 rіk [Industrialpropertyinnumbers. Indicators of the State Intellectual Property Service of Ukraine and the State Enterprise «Ukrainian Institute of Intellectual Property» of 2015year] (2016). Kyiv, 49. Available at: http://uipv.org/i_upload/file/promvlasnist2015.pdf

2. Rubashka, V. P. (2012). Marketing intellektualnoy sobstvennosti [Intellectual property marketing]. Chep. 5. Kharkiv, 77.

3. Poniattia marketynhu intelektualnoi vlasnosti [The concept of marketing intellectual property]. Available at: http://helpiks.org/3-59759.html

4. Tihonenko, T. P., Jasnikov, G. E. (2011). Marketing ob'ektov intellektualnoy sobstvennosti [Marketing of intellectual property]. Economics and management, 3, 91–97.

5. Puhalskaya, А. P. (2014). Osobennosti marketinga intellektualnoy sobstvennosti [Features of marketing intellectual property]. Fundamentals of economics, management and law, 2 (14), 69–73.

6. Muhopad, V. I. (2010). Kommertsializatsiya intellektualnoy sobstvennosti [Commercialization of Intellectual Property]. Moscow: Magistr, INFRА-M, 512.

7. Moiseienko, Iu. V. (2015). Transformatsiia marketynhovoho kompleksu promyslovoi vlasnosti v konteksti evoliutsii svitovoi ekonomiky [The transformation of the marketing mix of industrial property in the context of the evolution of the global economy]. Science and science of science, 1, 44–50.

8. Dev, C. S., Schultz,D. E. (2005).Simply siva. Marketing Management,14 (2), 36–41.

9. Oslo Manual: Guidelines for collecting and analyzing data on innovation (2010). Moscow: OECD.

10. Belyaev, Yu. M. (2007). K voprosu ob organizatsii marketinga intellektualnoy sobstvennosti v Rossii [The question of the organization of intellectual property marketing in Russia]. Innovations, 9 (107), 76–81.

11. Tsyibulev, P. M. (2008). Marketing intellektualnoy sobstvennosti [Intellectual property marketing]. Кyiv: GIIS, 184.

12. Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» vid 01.07.2014 №1556-VII [The Law of Ukraine «High education» from 01.07.2014 № 1556-VII]. Verkhovna Rada of Ukraine. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

13. Khodakivskyi, Ie. I., Yakobchuk, V. P., Lytvynchuk, I. L. (2014). Intelektualna vlasnist: ekonomiko-pravovi aspekty [Intellectual property: economic and legal aspects]. Kyiv: Center of educational literature, 276.

14. Zakon Ukrainy «Pro derzhavne rehuliuvannia diialnosti u sferi transferu tekhnolohii» vid 14.09.2006 № 143-V [The Law of Ukraine «On state regulation of activities in technology transfer» from 14.09.2006 № 143-V]. Verkhovna Rada of Ukraine. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/143-16/print1456172544316116

15. The concept and methodology. National Technology Transfer Network. Available at: http://www.nttn.org.ua/?idm=1&lng=1

Опубликован

2016-03-27

Выпуск

Раздел

Экономические науки