Комплекс маркетингу інтелектуальної власності вищого навчального закладу: нормативно-правовий аспект
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.63349Ключові слова:
інтелектуальна власність, комплекс маркетингу, вищий навчальний заклад, результати наукової діяльностіАнотація
На основі аналізу наукових та нормативних джерел виявлено сутність, особливості та нормативно-правове забезпечення маркетингу інтелектуальної власності вищого навчального закладу. Виявлено об'єкти права інтелектуальної власності, які є результатами наукової діяльності вищого навчального закладу. Досліджено зміст складових комплексу маркетингу інтелектуальної власності: товарної, збутової, цінової та комунікаційної політики
Посилання
Promyslovavlasnistutsyfrakh. PokaznykydiialnostiDerzhavnoisluzhbyintelektualnoivlasnostiUkrainytaDerzhavnohopidpryiemstva «Ukrainskyiinstytutintelektualnoivlasnosti» za2015 rіk [Industrialpropertyinnumbers. Indicators of the State Intellectual Property Service of Ukraine and the State Enterprise «Ukrainian Institute of Intellectual Property» of 2015year] (2016). Kyiv, 49. Available at: http://uipv.org/i_upload/file/promvlasnist2015.pdf
2. Rubashka, V. P. (2012). Marketing intellektualnoy sobstvennosti [Intellectual property marketing]. Chep. 5. Kharkiv, 77.
3. Poniattia marketynhu intelektualnoi vlasnosti [The concept of marketing intellectual property]. Available at: http://helpiks.org/3-59759.html
4. Tihonenko, T. P., Jasnikov, G. E. (2011). Marketing ob'ektov intellektualnoy sobstvennosti [Marketing of intellectual property]. Economics and management, 3, 91–97.
5. Puhalskaya, А. P. (2014). Osobennosti marketinga intellektualnoy sobstvennosti [Features of marketing intellectual property]. Fundamentals of economics, management and law, 2 (14), 69–73.
6. Muhopad, V. I. (2010). Kommertsializatsiya intellektualnoy sobstvennosti [Commercialization of Intellectual Property]. Moscow: Magistr, INFRА-M, 512.
7. Moiseienko, Iu. V. (2015). Transformatsiia marketynhovoho kompleksu promyslovoi vlasnosti v konteksti evoliutsii svitovoi ekonomiky [The transformation of the marketing mix of industrial property in the context of the evolution of the global economy]. Science and science of science, 1, 44–50.
8. Dev, C. S., Schultz,D. E. (2005).Simply siva. Marketing Management,14 (2), 36–41.
9. Oslo Manual: Guidelines for collecting and analyzing data on innovation (2010). Moscow: OECD.
10. Belyaev, Yu. M. (2007). K voprosu ob organizatsii marketinga intellektualnoy sobstvennosti v Rossii [The question of the organization of intellectual property marketing in Russia]. Innovations, 9 (107), 76–81.
11. Tsyibulev, P. M. (2008). Marketing intellektualnoy sobstvennosti [Intellectual property marketing]. Кyiv: GIIS, 184.
12. Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» vid 01.07.2014 №1556-VII [The Law of Ukraine «High education» from 01.07.2014 № 1556-VII]. Verkhovna Rada of Ukraine. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
13. Khodakivskyi, Ie. I., Yakobchuk, V. P., Lytvynchuk, I. L. (2014). Intelektualna vlasnist: ekonomiko-pravovi aspekty [Intellectual property: economic and legal aspects]. Kyiv: Center of educational literature, 276.
14. Zakon Ukrainy «Pro derzhavne rehuliuvannia diialnosti u sferi transferu tekhnolohii» vid 14.09.2006 № 143-V [The Law of Ukraine «On state regulation of activities in technology transfer» from 14.09.2006 № 143-V]. Verkhovna Rada of Ukraine. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/143-16/print1456172544316116
15. The concept and methodology. National Technology Transfer Network. Available at: http://www.nttn.org.ua/?idm=1&lng=1
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ірина Євгеніївна Драч
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.