Концепція виховної системи вищого технічного навчального закладу: сутнісні характеристики її компонентів

Авторы

  • Ольга Петрівна Лучанінова Национальная металлургическая академия Украины пр. Гагарина, 4, г. Днепропетровск, Украина, 49000, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-3304-0741

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64818

Ключевые слова:

концепція, виховна система, виховання, особистість студента, смислове ядро, компоненти концепції, наукові підходи

Аннотация

У статті розглянуто сутнісні характеристики компонентів концепції виховної системи сучасного вищого технічного навчального закладу. Розкрито  загальні положення концепції, підходи до її створення, межі застосування; специфіку суб’єктів виховного процесу; умови ефективного функціонування та розвитку виховної системи; уточнено понятійно-категоріальний апарат, теоретико-методологічні основи, смислове ядро виховної системи Національної металургійної академії України

Биография автора

Ольга Петрівна Лучанінова, Национальная металлургическая академия Украины пр. Гагарина, 4, г. Днепропетровск, Украина, 49000

Кандидат педагогических наук, доцент

Кафедра инженерной педагогики

Библиографические ссылки

Bech, I. D. (2003). Educating the individual: In 2 books. Book. 1. Personality oriented approach: theoretical and technological bases. Kyiv: Lybid, 280.

Andrushchenko, V. (2004). Pedagogy for All means of education of the individual state. Higher education Ukraine, 4, 41–45.

Karpenchuk, S. G. (2005). Theory and Methods of Education. 2nd edition. Kyiv: Higher HQ., 344.

Trotsky, G., Denisenko, A. (2007). Organization of educational work of curators in higher pedagogical educational institution. Three parts. Part 1. G. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 130.

Belova, L. A. (2005). Problems and objectives development of educational system of high schools. Multiversum. Philosophical almanac. Kyiv: Center of spiritual culture, 262.

Savosh, G. P. (2006). Features of educational work in higher technical education Ukraine: sociological analysis. Kharkiv Humanities University of "People's Ukrainian Academy", 232.

Fokin, G. (2002). Prepodavanye High society and of education in school. Methodology objectives and Content, Creativity. Moscow: Academy, 224.

Luchaninova, O. P. (2013). Educational system of higher education: a theoretical aspect of Pedagogy of formation of creative personality in higher and secondary schools, 31 (84), 300–309.

Meshchaninov, A. P. (2004). Modeling of systems development: a Training manual. Nikolaev: Publishing house of Moscow state mining University them. Peter Graves, 228.

Fullan, M. (2001). Change Forces : the sequel: TRANS. angl. Lviv: Chronicle, 162.

The image of man in the mirror of humanism: thinkers and teachers of the Renaissance of identity formation (XIV–XVII centuries) (1999). Moscow: Publishing house urao, 400.

Pylypko, E. V. Philosophy and education of today's youth. Available at: http://eprints.kname.edu.ua/30771/1/109.pdf

Frome, E. (1993). Escape from freedom. Reading on the history of philosophy: In 6 books. Book 6. Kyiv: Firm “Dover”, 179–194.

Опубликован

2016-03-27

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование