Концепція виховної системи вищого технічного навчального закладу: сутнісні характеристики її компонентів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64818Ключові слова:
концепція, виховна система, виховання, особистість студента, смислове ядро, компоненти концепції, наукові підходиАнотація
У статті розглянуто сутнісні характеристики компонентів концепції виховної системи сучасного вищого технічного навчального закладу. Розкрито загальні положення концепції, підходи до її створення, межі застосування; специфіку суб’єктів виховного процесу; умови ефективного функціонування та розвитку виховної системи; уточнено понятійно-категоріальний апарат, теоретико-методологічні основи, смислове ядро виховної системи Національної металургійної академії України
Посилання
Bech, I. D. (2003). Educating the individual: In 2 books. Book. 1. Personality oriented approach: theoretical and technological bases. Kyiv: Lybid, 280.
Andrushchenko, V. (2004). Pedagogy for All means of education of the individual state. Higher education Ukraine, 4, 41–45.
Karpenchuk, S. G. (2005). Theory and Methods of Education. 2nd edition. Kyiv: Higher HQ., 344.
Trotsky, G., Denisenko, A. (2007). Organization of educational work of curators in higher pedagogical educational institution. Three parts. Part 1. G. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 130.
Belova, L. A. (2005). Problems and objectives development of educational system of high schools. Multiversum. Philosophical almanac. Kyiv: Center of spiritual culture, 262.
Savosh, G. P. (2006). Features of educational work in higher technical education Ukraine: sociological analysis. Kharkiv Humanities University of "People's Ukrainian Academy", 232.
Fokin, G. (2002). Prepodavanye High society and of education in school. Methodology objectives and Content, Creativity. Moscow: Academy, 224.
Luchaninova, O. P. (2013). Educational system of higher education: a theoretical aspect of Pedagogy of formation of creative personality in higher and secondary schools, 31 (84), 300–309.
Meshchaninov, A. P. (2004). Modeling of systems development: a Training manual. Nikolaev: Publishing house of Moscow state mining University them. Peter Graves, 228.
Fullan, M. (2001). Change Forces : the sequel: TRANS. angl. Lviv: Chronicle, 162.
The image of man in the mirror of humanism: thinkers and teachers of the Renaissance of identity formation (XIV–XVII centuries) (1999). Moscow: Publishing house urao, 400.
Pylypko, E. V. Philosophy and education of today's youth. Available at: http://eprints.kname.edu.ua/30771/1/109.pdf
Frome, E. (1993). Escape from freedom. Reading on the history of philosophy: In 6 books. Book 6. Kyiv: Firm “Dover”, 179–194.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Петрівна Лучанінова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.