Інтерсеміотичне вираження жаху у мультимодальному дискурсі

Автор(и)

  • Olena Vovk Київський університет ім. Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053, Україна https://orcid.org/0000-0003-1346-7665

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.108806

Ключові слова:

емоційний концепт, емоційність, мультимодальне середовище, екранізація, глядач

Анотація

У дослідженні з’ясовано та розмежовано поняття концепту та емоційного концепту. Емоційність та способи її актуалізації у англомовному фільмі жахів розкрито через принципи іконічності у мультимодальному середовищі. Доведено, що іконічність є потужним інструментом емоційного впливу, котра у той самий час функціонує разом із мовою та компенсує мовні засоби, тим самим викликаючи емоційний резонанс між адресантом й адресатом (режисером та глядачем)

Біографія автора

Olena Vovk, Київський університет ім. Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053

Аспірант

Кафедра англійської філології та перекладу

Посилання

Plutchik, R. (2001). The Nature of Emotions. American Scientist, 89 (4), 344–350. doi: 10.1511/2001.28.739

Freeman, M. (2002). The body in the word: A cognitive approach to the shape of a poetic text. Linguistic Approaches to Literature. Amsterdam-Philadelphia: John Benjamins, 23–47. doi: 10.1075/lal.1.04fre

Shakhovskyi, V. Y. (1987). Katehoryzatsyia emotsyi v leksyko-semantycheskoi systeme yazyka. Voronezh: Voronezhskyi un-t, 188.

Buhler, K. (2011). Theory of language: the representational function of language. Amsterdam: John Benjamins Publishing Company, 515. doi: 10.1075/z.164

Izard, K. E. (1999). Teoryia dyfferentsyalnykh еmotsyi. Psykholohyia emotsyi. Saint Petersburg: Piter, 385.

Turner, M. (1998). The Literary Mind. New York: Oxford University Press, 208. doi: 10.1093/acprof:oso/9780195126679.001.0001

King, S. (2012). The Shinning. New York: Anchor Books, 688.

Lakoff, G., Johnson, M. (2003). Metaphors We Live. Chicago: University of Chicago Press, 511. doi: 10.7208/chicago/9780226470993.001.0001

Weierzbicka, A. (1999). Emotions Across Languages and Cultures: Diversity and universals. Cambridge: University Press, 365. doi: 10.1017/cbo9780511521256

Krasavskyi, N. A. (2001). Emotsyonalnye kontsepty v nemetskoi i russkoi lynhvokulturakh. Volgograd: Peremena, 495.

Forceville, Ch. (1980). Creativity in Pictorial and Multimodal Advertising Metaphors. Chicago: University of Chicago Press, 315.

Nushykian, E. A. (1986). Typolohiya intonatsyy emotsyonalnoi rechy. Odessa: Vyshcha shkola, 158.

Lohinov, S. (1998). Kakoi uzhas. Available at: http://www.rusf.ru/loginov/books/story04.htm

Radcliffe, A. (1926). On the Supernatural in Poetry. London: S and R Bentley, 410.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-30

Номер

Розділ

Філологічні науки