Розробка технології створення web-ресурсу для підготовки документації з навчальної дисципліни в системі e-learning
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.148042Ключові слова:
web-ресурс, електронне навчання, документообіг, модель документації навчальної дисципліни, технологія, форматАнотація
В дослідженні запропоновано технологію створення web-ресурсу для підготовки документації з навчальної дисципліни в системі e-learning. Проведено детальний аналіз документообігу в електронному навчанні. Обґрунтовано вибір технологій для cтворення Web-ресурсу для підготовки документації з навчальної дисципліни. Проаналізовано питання вибору формату для опису навчальної дисципліни. Спроектовано модель документації навчальної дисципліни з узагальненим зазначенням елементів і змісту документів, на основі якої можна з’ясувати семантичний взаємозв’язок між інформаційними блоками
Посилання
Berezovskyi, V. S., Stetsenko, I. V., Zavadskyi, I. O. (2013). Stvorennia elektronnykh navchalnykh resursiv ta onlainove navchannia. Kyiv: Vyd. hrupa BHV, 176.
Fihol, N. (2014). Struktura elektronnoho navchalnoho vydannia. Visnyk Knyzhkovoi palaty, 7, 30–31.
Ponomarenko, V. S. (2010). Kontseptualni osnovy avtomatyzatsii protsesu upravlinnia suchasnym vuzom. Upravlinnia rozvytkom, 6 (82), 5–11.
Stupin, A. A., Stupin, E. E. (2012). Elektronnoe obuchenie (E-Learning) – problemy i perspektivy issledovaniy. Distantsionnoe i virtual'noe obuchenie, 1, 38–49.
Bondar, I. О. (2016). Process modeling of the platform choise for development of the multimedia educational complex. ScienceRise, 10 (2 (27)), 28–33. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.80464
Bichel, J. (2013). The state of e-learning in higher education : An eye toward growth and increased access (research report). CO: EDUCAUSE Center for Analysis and Research. Louisville: EDUCAUSE, 46.
Karampiperis, P. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8 (4), 128–147.
Pushkar, O., Lepeyko, T. (2006). Design of interactive visual tools in the computer multimedia education program (by the example of management disciplines). Yeditepe university. 4tn International Symposium of Interactive Media Design. Ahrsi 28, 30, 117–125.
Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. European University Association. Brussels: EUA, 128.
Wang, S. (2000). Meta‐management of virtual organizations: toward information technology support. Internet Research, 10 (5), 451–459. doi: http://doi.org/10.1108/10662240010349462
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Viktor Klymniuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.