Розробка технології створення web-ресурсу для підготовки документації з навчальної дисципліни в системі e-learning

Авторы

  • Viktor Klymniuk Харьковский национальный экономический университет им. Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6972-3480

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.148042

Ключевые слова:

web-ресурс, електронне навчання, документообіг, модель документації навчальної дисципліни, технологія, формат

Аннотация

В дослідженні запропоновано технологію створення web-ресурсу для підготовки документації з навчальної дисципліни в системі e-learning. Проведено детальний аналіз документообігу в електронному навчанні. Обґрунтовано вибір технологій для cтворення Web-ресурсу для підготовки документації з навчальної дисципліни. Проаналізовано питання вибору формату для опису навчальної дисципліни. Спроектовано модель документації навчальної дисципліни з узагальненим зазначенням елементів і змісту документів, на основі якої можна з’ясувати семантичний взаємозв’язок між інформаційними блоками

Биография автора

Viktor Klymniuk, Харьковский национальный экономический университет им. Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166

Кандидат технических наук, профессор

Кафедра компьютерных систем и технологий

Библиографические ссылки

Berezovskyi, V. S., Stetsenko, I. V., Zavadskyi, I. O. (2013). Stvorennia elektronnykh navchalnykh resursiv ta onlainove navchannia. Kyiv: Vyd. hrupa BHV, 176.

Fihol, N. (2014). Struktura elektronnoho navchalnoho vydannia. Visnyk Knyzhkovoi palaty, 7, 30–31.

Ponomarenko, V. S. (2010). Kontseptualni osnovy avtomatyzatsii protsesu upravlinnia suchasnym vuzom. Upravlinnia rozvytkom, 6 (82), 5–11.

Stupin, A. A., Stupin, E. E. (2012). Elektronnoe obuchenie (E-Learning) – problemy i perspektivy issledovaniy. Distantsionnoe i virtual'noe obuchenie, 1, 38–49.

Bondar, I. О. (2016). Process modeling of the platform choise for development of the multimedia educational complex. ScienceRise, 10 (2 (27)), 28–33. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.80464

Bichel, J. (2013). The state of e-learning in higher education : An eye toward growth and increased access (research report). CO: EDUCAUSE Center for Analysis and Research. Louisville: EDUCAUSE, 46.

Karampiperis, P. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8 (4), 128–147.

Pushkar, O., Lepeyko, T. (2006). Design of interactive visual tools in the computer multimedia education program (by the example of management disciplines). Yeditepe university. 4tn International Symposium of Interactive Media Design. Ahrsi 28, 30, 117–125.

Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. European University Association. Brussels: EUA, 128.

Wang, S. (2000). Meta‐management of virtual organizations: toward information technology support. Internet Research, 10 (5), 451–459. doi: http://doi.org/10.1108/10662240010349462

Опубликован

2018-11-23

Выпуск

Раздел

Технические науки