Основні підходи до оцінки економічного потенціалу підприємств будівельної галузі в сучасних умовах господарювання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.178970Ключові слова:
потенціал підприємства, оцінка, будівельна галузь, ресурси, бренд, економіка, розвиток, інвестиційна привабливість, методи, інвестиціїАнотація
У статті проаналізовані сучасні наукові підходи до оцінки економічного потенціалу підприємства, визначено основні тенденції та фактори впливу на економічний потенціал будівельних підприємств. Стаття присвячена вивченню теоретико-методологічних підходів до визначення економічного потенціалу розвитку будівельних підприємств. Виконано системне дослідження загальної характеристики потенціалу підприємства та визначено пріоритетні напрямки вибору розвитку економічного потенціалу підприємства. Обґрунтовано необхідність розуміння потенціалу підприємства в єдності всіх його елементів, підлеглих досягненню загальних цілей підприємства
Посилання
Sievka, V. H. (2009). Poslidovnist rozrobky stratehii antykryzovoho rehuliuvannia budivelnoi haluzi. Ekonomika budivnytstva i miskoho hospodarstva, 1, 41–50.
Asaul, A. N., Ivanov, S. N., Starovoitov, M. K. (2009). Ekonomika nedvizhimosti. Saint Petersburg: ANO «ІPEV», 304.
Krasnokutska, N. S. (2005). Potentsial pidpryiemstva. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury, 352.
Byba, V. V. (2013). Stan ta perspektyvy rozvytku budivelnoi haluzi Ukrainy. Haluzeve mashynobuduvannia, budivnytstvo, 4, 3–9.
Bileha, O. V. (2010). Bazovi zasady stratehichnoho analizu pidpryiemstv budivelnoii haluzi. Ahrarnyy visnyk Prychornomoria, 53, 32–38.
Svidryk, T. I., Borshchuk, I. V. (2006). Finansovi ryzyky u budivelnykh proektakh: sutnist, prychyny vynyknennia, strakhuvannia. Naukovyy visnyk, 6, 258–261.
Krysko, Zh. (2012). Analiz seredovyshcha restrukturyzatsii pidpryiemstv budivelnoi haluzi. Ekonomichnyy analiz, 10 (4), 203–206.
Kuzmenko, O. V. (2015). Investytsiynyy klimat ta investytsiyna pryvablyvist rehioniv Ukrainy. Ekonomichnyy nobelivskyy visnyk, 1, 46–54.
Seniv, B. H. (2010). Suchasnyy stan ta perspektyvy rozvytku budivelnoi haluzi Ukrainy. Innovatsiyna ekonomika, 3, 19–24.
Fedorenko, V. H. (2007). Kontseptsiia stratehii kompleksu Ukrainy na period do 2015 roku. Ekonomika ta derzhava, 1, 3–7.
Pasichnyk, V. (2006). Marketynh budivelnykh rynkiv Ukrainy: potochnyy stan i perspektyvy. Marketynh v Ukraini, 4, 55–60.
Anin, V. I. (2003). Rozrakhunky ryzykiv investytsiynykh proektiv v budivnytstvi. Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini, 6, 18–21.
Panko, O. (2005). Perspektyvy ta problemy investytsiynoi polityky pidpryiemstv budivelnoho kompleksu Ukrainy v umovakh rynkovoi ekonomiky. Imperiia budivnytstva, nerukhomosti ta arkhitektury, 2 (42), 26–31.
Kovalev, V. V. (2002). Finansovii analiz: metody i procedury. Moscow: Finansy i statistika, 560.
Cravens, D. W., Piercy, N. F. (2003). Strategic Marketing. Boston: McGraw-Hill/Irwing, 843.
Lehmann, D. R., Winer, R. S. (1997). Product Management. Irwing/ McGraw-Hill, 460.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Vladyslava Troian
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.