Основні підходи до оцінки економічного потенціалу підприємств будівельної галузі в сучасних умовах господарювання

Автор(и)

  • Vladyslava Troian Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-2142-2873

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.178970

Ключові слова:

потенціал підприємства, оцінка, будівельна галузь, ресурси, бренд, економіка, розвиток, інвестиційна привабливість, методи, інвестиції

Анотація

У статті проаналізовані сучасні наукові підходи до оцінки економічного потенціалу підприємства, визначено основні тенденції та фактори впливу на економічний потенціал будівельних підприємств. Стаття присвячена вивченню теоретико-методологічних підходів до визначення економічного потенціалу розвитку будівельних підприємств. Виконано системне дослідження загальної характеристики потенціалу підприємства та визначено пріоритетні напрямки вибору розвитку економічного потенціалу підприємства. Обґрунтовано необхідність розуміння потенціалу підприємства в єдності всіх його елементів, підлеглих досягненню загальних цілей підприємства

Біографія автора

Vladyslava Troian, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Маршала Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002

Аспірант

Кафедра підприємництва та бізнес-адміністрування

Посилання

Sievka, V. H. (2009). Poslidovnist rozrobky stratehii antykryzovoho rehuliuvannia budivelnoi haluzi. Ekonomika budivnytstva i miskoho hospodarstva, 1, 41–50.

Asaul, A. N., Ivanov, S. N., Starovoitov, M. K. (2009). Ekonomika nedvizhimosti. Saint Petersburg: ANO «ІPEV», 304.

Krasnokutska, N. S. (2005). Potentsial pidpryiemstva. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury, 352.

Byba, V. V. (2013). Stan ta perspektyvy rozvytku budivelnoi haluzi Ukrainy. Haluzeve mashynobuduvannia, budivnytstvo, 4, 3–9.

Bileha, O. V. (2010). Bazovi zasady stratehichnoho analizu pidpryiemstv budivelnoii haluzi. Ahrarnyy visnyk Prychornomoria, 53, 32–38.

Svidryk, T. I., Borshchuk, I. V. (2006). Finansovi ryzyky u budivelnykh proektakh: sutnist, prychyny vynyknennia, strakhuvannia. Naukovyy visnyk, 6, 258–261.

Krysko, Zh. (2012). Analiz seredovyshcha restrukturyzatsii pidpryiemstv budivelnoi haluzi. Ekonomichnyy analiz, 10 (4), 203–206.

Kuzmenko, O. V. (2015). Investytsiynyy klimat ta investytsiyna pryvablyvist rehioniv Ukrainy. Ekonomichnyy nobelivskyy visnyk, 1, 46–54.

Seniv, B. H. (2010). Suchasnyy stan ta perspektyvy rozvytku budivelnoi haluzi Ukrainy. Innovatsiyna ekonomika, 3, 19–24.

Fedorenko, V. H. (2007). Kontseptsiia stratehii kompleksu Ukrainy na period do 2015 roku. Ekonomika ta derzhava, 1, 3–7.

Pasichnyk, V. (2006). Marketynh budivelnykh rynkiv Ukrainy: potochnyy stan i perspektyvy. Marketynh v Ukraini, 4, 55–60.

Anin, V. I. (2003). Rozrakhunky ryzykiv investytsiynykh proektiv v budivnytstvi. Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini, 6, 18–21.

Panko, O. (2005). Perspektyvy ta problemy investytsiynoi polityky pidpryiemstv budivelnoho kompleksu Ukrainy v umovakh rynkovoi ekonomiky. Imperiia budivnytstva, nerukhomosti ta arkhitektury, 2 (42), 26–31.

Kovalev, V. V. (2002). Finansovii analiz: metody i procedury. Moscow: Finansy i statistika, 560.

Cravens, D. W., Piercy, N. F. (2003). Strategic Marketing. Boston: McGraw-Hill/Irwing, 843.

Lehmann, D. R., Winer, R. S. (1997). Product Management. Irwing/ McGraw-Hill, 460.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-26

Номер

Розділ

Економічні науки