Формирование стереотипного образа современной женщины в американском рекламном дискурсе 20-х годов прошлого века
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27255Ключові слова:
рекламный дискурс, стереотипный образ, дескриптивные и оценочные характеристики, прагматическая установкаАнотація
В статье С. А. Любимовой “Формирование стереотипного образа современной женщины в американском рекламном дискурсе 20-х годов прошлого века“ рассматриваются вербальные средства создания стереотипного образа современной американки и стратегии представления этого образа в рекламном дискурсе 1920-х годов.
Посилання
Medvedeva, E. (2003). Advertising Communication. Moscow: Editorial URSS, 218.
Pocheptzov, G. (2001). Theory of Communication. Moscow: Refl-book. Kiev: Vacler, 656.
Cutlip, S. M., Center, A. H., Broom, G. M. (2005). Public Relations. Theory and Practice. Moscow: Ketling, 624.
Prosperity and Thrift: The Coolidge Era and Consumer Economy, 1921 – 1929. Available at: http://memory.loc.gov
Sivulka, J. A. (1997). Cultural History of American Advertising: Soap, Sex and Cigarettes. Belmont, California: Wadsworth Publishing Company, 464.
Scalon, J. (1995). Inarticulate Longings: The Ladies’ Home Journal, Gender and the Promises of Consumer Culture New York: Routledge, 278.
Lyubimova, S. (2011). Index Component of Semiotic Construct FLAPPER. Topical Problems of Slavic Philology. Linguistics and Literary Criticism. 24(2), 423–429.
Bart, R. (1994). Rhetoric of Image. Selected Works: Semiotics. Poetics. Moscow: Progress, 297–318.
1920s Advertising. Available at: https://www.flickr.com/ photos/gatochy/sets/72157594325224975/detail/?page=4
American Studies. Available at: http://xroads.virginia.edu
Atwan, R., McQuade, D., Wright, J. W. (1979). Edsels, Luckies and Frigidaires: advertising the American way. NY : Dell Pub. Co, 363.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Светлана Анатольевна Любимова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.