Мистецькі галереї та центри в умовах сучасного арт-ринку

Автор(и)

  • Олександра Артемівна Захарова КНУ імені Тараса Шевченка Україна, 03680, Київ, просп. Академіка Глушкова 4д, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27465

Ключові слова:

арт-ринок, мистецька галерея, культурне споживання, арт-центр, сучасне мистецтво, реклама

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі – визначенню мистецьких галерей та арт-центрів як специфічного соціального простору. За результатами емпіричного дослідження  розглянуто характер реклами мистецьких галерей та особливості культурних практик мешканців Києва; виділено низку особливостей  сучасного українського арт-ринку  та ряд соціальних проблем, які гальмують його розвиток, потребують покращення та подальшого дослідження.

Біографія автора

Олександра Артемівна Захарова, КНУ імені Тараса Шевченка Україна, 03680, Київ, просп. Академіка Глушкова 4д

Студентка першого рока магістратури

Кафедра соціальних структур та відносин

Посилання

Bart, R. (2003). Reklamnoe soobshhenie. Sistema mody. Stat'i po semiotike kul'tury. [Advertising message. System mode. Articles on the semiotics of culture]. Moscow, Publisher behalf Sabashnikovyh, 410–415.

Ben'jamin, V. (1996). Proizvedenie iskusstva v jepohu ego tehnicheskoj vosproizvodimosti [Art Works in the Age of Their Techanical Reproduction]. Moscow, Medium, 240.

Bodrijjar, Zh. (2003). K kritike politicheskoj jekonomii znaka [Critique of Political sign]. Moscow, Biblion - Russian book, 145.

Burd'e, P. (1993). Rynok simvolicheskoj produkcii [Market symbolic production]. // Questions of Sociology, 1/2, 51–52.

Glagolev, A. I., Piskotina R. M. (1987). O marketinge v kul'ture [On marketing in the culture]. Socio - economic problems of artistic culture. Moscow, 89–97.

Glotov, M. B. (1974). Hudozhestvennaja kul'tura kak sistema social'nyh institutov [Artistic culture as a system of social institutions]. Abstract of PhD dissertation JL, 123–126.

Grojs, B. O (1988). О muzee sovremennogo iskusstva [About the Museum of Modern Art]. Moscow Art Magazine, 23, 15–21.

Gruen, N. (2001). Konceptualiziruja hudozhestvennyj rynok [Conceptualizing the art market]. New World of Art, 4, 29–31.

Gurevich, J. I. (2001). Ob'javlenie o smerti. Chitaja novuju art-kritiku [The announcement of the death. Reading the new art criticism]. Star, 3, 207–212.

Manhejm, K. (2000). Izbrannoe: Sociologija kul'tury. [Favorites: Sociology of culture]. St. Petersburg, University Book, 501.

Mozgovaja, Zh. (2001). Galerei v uslovijah sovremennogo hudozhestvennogo rynka [Galleries in today's art market]. Thesis. SPbGUP, 63.

Mol', A. (1973). Sociodinamika kul'tury [Sociodynamics culture]. Moscow, 263–268.

Savel'eva, O. O. (2006). Sociologija reklamnogo vozdejstvija [Sociology of advertising exposure]. Moscow , «RIP-holding», 284.

Suvorov, N. N. (2006). Galereĭnoe delo: Iskusstvo v prostranstve galerei [The gallery business: Art in the gallery space]. St. Petersburg, Publisher St. St. Petersburg University, 201.

Alexander, V. D. (2003). Sociology of the Arts. Exploring Fine and Popular Forms. Oxford, Blackwell Publishing, 124–126.

Heinich, N. (2001). Ce que la sociologie fait a l'art contemporain (entretien avec Frederique Matonti et Anne Simonin). Societes et representations, 11 (1), 311–323. doi: 10.3917/sr.011.0311

Heinich, N. (2001). La sociologie de l'art. Paris, Éd. La Découverte, coll. Repères, 123.

Schirato, T., Yell, S. (2000). Communication and culture. London: Sage Publications, 204.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-13

Номер

Розділ

Соціологічні науки