Исследование популярности темы управления проектами в банках среди Интернет-аудитории (на основе анализа Интернет-запросов)
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.28952Ключові слова:
управление проектами в банках, проект, Google Trends, web-аналитика, поисковый запросАнотація
В статье был определен уровень заинтересованности темой банковского проектного менеджмента среди украинской интернет-аудитории за 2004-2014 гг. Полученные результаты мы сравнили с показателями стран Западной Европы и США. Был очерчен портрет интернет-пользователя, интересующегося данной темой, в частности его географическое расположение. В результате исследования был получен ответ на вопрос: популярна ли тема банковского проектного менеджмента среди интернет-аудитории Украины.
Посилання
Drake; M. S.; Roulstone; D. T.; Thornock; J. R. (2012). Investor information demand: Evidence from Google searches around earnings announcements. Journal of Accounting Research; 50 (4); 1001-1040. doi: 10.2139/ssrn.1669507
Choi; H.; Varian; H. (2012). Predicting the present with google trends. Economic Record; 88 (1); 2–9. doi: 10.1111/j.1475-4932.2012.00809.x
Madden; S. (2012). From databases to big data. IEEE Internet Computing; 16 (3); 4–6. doi: 10.1109/mic.2012.50
Franks; B. (2014). Taming the Big Data: How to extract knowledge from data arrays using deep analytics. Mann; Ivanov & Ferber. Moscow; Russia; 352.
Google Trends (2014). Available at: http://www.google.com.ua/trends/
Web search. Help. Search Operators (2014). Available at: https://support.google.com/websearch/answer/136861?hl=ru
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Александр Александрович Климчук, Ирина Анатольевна Лагода
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.