Метод діагностування аеродинамічного стану повітряних кораблів з використанням теплових полів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.29267Ключові слова:
зовнішні обводи, пошкодження, повітрянний корабель, температурний градієнт, тепловий метод, прикордонний шар, діагностуванняАнотація
В результаті проведених досліджень було розроблено метод аеродинамічного стану літака по теплових полях. На основі математичного та натурного експериментів, встановлено: закономірності формування температурного градієнту у прикордонному шарі повітря, що виникає за пошкодженням зовнішніх обводів; виявлено параметри, які впливають на поведінку температурного градієнту, що виникає за пошкодженням.
Посилання
Wildlife, E. (2005). Strikes to Civil Aircraft in the United States 1990-2004. Federal Aviation Administration National Strike Database, 11, 77.
Allan, J. et. al. (2001). The Costs of Birdstrikes to Commercial Aviation. Bird Strike Committee Proceedings, Bird Strike Committee USA. Canada, Third Joint Annual Meeting. Calgary, AB, 10.
Blair, A. et. al. (2008). Blair Aeroengine Fan Blade Design Accounting for Bird Strike. A thesis submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of Bachellor of Applied Science. Department of Mechanical and Industrial Engineering. The University of Toronto, 84.
Accident and Serious Incident Reports: Bird Strike. Available at: http://www.skybrary.aero/index.php/ Accident_and_Serious_Incident _Reports: _BS
Shevchuk, D. O. (2013). Automated identification system baseds on the changing of the temperature field of aircraft elements. Electronics and control systems, 4 (38), 114–118. [in Ukraine]
Schlichting, H. (1974). Boundary layer theory. Moscow: Nauka, 713. [in Russian]
Avduevskii, V. et. al. (1992). Fundamentals of heat transfer in the aviation and space technology. Moscow: Mechanical Engineering, 528. [in Russian]
Weigand, B. (2004). Analytical Methods for Heat Transfer and Fluid Flow Problems. Springer, 263.
Wilcox, D. (1994). Turbulence modeling for CFD, DCW Industries. Inc., 477.
Wilcox, D. (1988). Multiscale Model for Turbulent Flows. AIAA Journal, 26 (11), 1311–1320. doi: 10.2514/3.10042
Enhanced turbulence modeling in Solidworks Flow Simulation (2013). Dassault Systemes, 21.
Lam, C. (1981). Modified Form of the k-ε Model for Predicting Wall Turbulence. Journal of Fluids Engineering, 103 (3), 456-460. doi: 10.1115/1.3240815
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Vasyl Kazak, Dmitro Shevchuk, Andrii Babenko, Mykhailo Levchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.