Метод діагностування аеродинамічного стану повітряних кораблів з використанням теплових полів

Автор(и)

  • Vasyl Kazak Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058, Україна
  • Dmitro Shevchuk Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058, Україна
  • Andrii Babenko Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058, Україна
  • Mykhailo Levchenko Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, м Київ, Україна, 03058, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.29267

Ключові слова:

зовнішні обводи, пошкодження, повітрянний корабель, температурний градієнт, тепловий метод, прикордонний шар, діагностування

Анотація

В результаті проведених досліджень було розроблено метод аеродинамічного стану літака по теплових полях. На основі математичного та натурного експериментів, встановлено: закономірності формування температурного градієнту у прикордонному шарі повітря, що виникає за пошкодженням зовнішніх обводів; виявлено параметри, які впливають на поведінку температурного градієнту, що виникає за пошкодженням.

Біографії авторів

Vasyl Kazak, Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058

Доктор технічних наук, професор

Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

Dmitro Shevchuk, Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058

Кандидат технічних наук, докторант

Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

Andrii Babenko, Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, г. Київ, Україна, 03058

Кандидат технічних наук, асистент

Кафедра організації авіаційних перевезень

Mykhailo Levchenko, Національний авіаційний університет пр. Комарова, 1, м Київ, Україна, 03058

Кафедра автоматизації та енергоменеджменту 

Посилання

Wildlife, E. (2005). Strikes to Civil Aircraft in the United States 1990-2004. Federal Aviation Administration National Strike Database, 11, 77.

Allan, J. et. al. (2001). The Costs of Birdstrikes to Commercial Aviation. Bird Strike Committee Proceedings, Bird Strike Committee USA. Canada, Third Joint Annual Meeting. Calgary, AB, 10.

Blair, A. et. al. (2008). Blair Aeroengine Fan Blade Design Accounting for Bird Strike. A thesis submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of Bachellor of Applied Science. Department of Mechanical and Industrial Engineering. The University of Toronto, 84.

Accident and Serious Incident Reports: Bird Strike. Available at: http://www.skybrary.aero/index.php/ Accident_and_Serious_Incident _Reports: _BS

Shevchuk, D. O. (2013). Automated identification system baseds on the changing of the temperature field of aircraft elements. Electronics and control systems, 4 (38), 114–118. [in Ukraine]

Schlichting, H. (1974). Boundary layer theory. Moscow: Nauka, 713. [in Russian]

Avduevskii, V. et. al. (1992). Fundamentals of heat transfer in the aviation and space technology. Moscow: Mechanical Engineering, 528. [in Russian]

Weigand, B. (2004). Analytical Methods for Heat Transfer and Fluid Flow Problems. Springer, 263.

Wilcox, D. (1994). Turbulence modeling for CFD, DCW Industries. Inc., 477.

Wilcox, D. (1988). Multiscale Model for Turbulent Flows. AIAA Journal, 26 (11), 1311–1320. doi: 10.2514/3.10042

Enhanced turbulence modeling in Solidworks Flow Simulation (2013). Dassault Systemes, 21.

Lam, C. (1981). Modified Form of the k-ε Model for Predicting Wall Turbulence. Journal of Fluids Engineering, 103 (3), 456-460. doi: 10.1115/1.3240815

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-11-24

Номер

Розділ

Технічні науки