Взаємопов’язані фактори впливу на ціноутворення сучасного ринку цінних паперів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39538Ключові слова:
ринок, цінні папери, ціноутворення, фактор, ризик, інвесторАнотація
Узагальнено фактори впливу на ціни ринку цінних паперів . Встановлено, що в процесі визначення ціни та її реалізації існує система впливу взаємопов’язаних факторів, які поділяються на об’єктивні та суб’єктивні; внутрішні і зовнішні; традиційні і специфічні. Обґрунтовано, що вплив факторів пов'язаний з ризиками в ціноутворенні на фінансові активи.
Посилання
Alehin, B. I. (1992), Rynok cennyh bumag. Vvedenie v fondovye operacii [Securities market. Introduction to the stock exchange transactions]. Samvep, Samara, 160. [in Russian]
Luk'ianov, V. S. (2013). Suchasni finansovi rynky [Modern financial markets]. Znannia, Kyiv, 480. [in Ukrainian]
Mirkin, Ja. M. (2003). Russian securities market (Impact fundamental factors, priorities and mechanism of development). Abstract of Doctor of economics dissertation, Finance, monetary circulation and credit, Finance academy under the Government of the Russian Federation, Moscow, 575. [in Russian]
Cheskidov, V. M. (2004). Methodology of securities market model. Finansy i kredit, 21, 36–39. [in Russian]
Dynkin, А. А., Pantin, V. I. (2010). On the threshold of the troubled world: the modern era and crisis 70. Mirovaja jekonomika i mezhdunarodnye otnoshenija, 6, 3–9. [in Ukrainian]
Hal'chyns'kyj, A. S. (2010). Ekonomichna metodolohiia. Lohika onovlennia [The economic methodology. logic updates], ADEF-Ukraina, Kyiv, 527. [in Ukrainian]
Krasavina, L. N. (2007). Problems of competitiveness of the Russian financial market in the globalized economy: Theory. Nauchnyj al'manah fundamental'nyh i prikladnyh issledovanij «Dejatel'nost' bankov na finansovom rynke: rossijskaja praktika i mirovoj opyt», Finansy i statistika, Moskva, 56 [in Russian]
Bazylevych, V. D., Il'in, V. V. (2007). Metafizyka ekonomiky [Metaphysics of economy], Znannia, Kyiv, 718. [in Ukrainian]
Gladkih, I. V. (2013). Cenovaja strategija kompanii:orientacija na potrebitelja [Pricing strategy of the company: customer focus], Vysshaja shkola menedzhmenta SPbGU, Sankt-Peterburg, 472. [in Russian]
Nagle, T. T., Hogan, J. E. (2006). The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to More Profitably. 4th edition. Pearson/Prentice-Hall, New Jersey, USA, 349.
Karpova, S. V. (Ed.). (2009). Finansovyj marketing: teorija i praktika [Financial Marketing: Theory and Practice], Yurayt, Moscow, 424. [in Russian]
Kravchuk, N. Ya. (2012). Dyverhentsiia hlobal'noho rozvytku: suchasna paradyhma formuvannia heofinansovoho prostoru [Divergence of Global Development: modern paradigm of formation geo financial area]. Znannia, Kyiv, 782. [in Ukrainian]
Kovalenko, Yu. M. (2013). Instytutsionalizatsiia finansovoho sektoru ekonomiky [The institutionalization of the financial sector of economy]. Natsional'nyj universytet DPS Ukrainy, Irpin', 606. [in Ukrainian]
Zhukov, E. F. (1995). Cennye bumagi i fondovye rynki [Securities and Capital Markets]. Banki i birzhi, Moscow, 441. [in Russian]
Mozghovyj, O. M. (2008). Fondovyj rynok [Stock market]. KNEU, Kyiv, 316. [in Ukrainian]
Oskol's'kyj, V. V. (2001). Rynok tsinnykh paperiv Ukrainy : pohliad cherez pryzmu diial'nosti Ukrains'koi fondovoi birzhi [Stock Market of Ukraine: a view through the prism of Ukrainian stock exchange], UFB, Kyiv, 216. [in Ukrainian]
Kozlovs'ki, P. (1996). Ethical Economy as a synthesis of the economic and ethical theory. Voprosy filosofii, 8, 66–88. [in Russian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Наталія Петрівна Мацелюх
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.