Роль формування професійної мобільності майбутніх магістрів педагогіки вищої школи в умовах євроінтеграції
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41400Ключові слова:
професійна мобільність, євроінтеграція, магістр педагогіки вищої школиАнотація
У статті описано актуальність формування професійної мобільності майбутніх магістрів педагогіки вищої школи в умовах євроінтеграційних процесів. Проаналізовано поняття «професійної мобільності» вченими різних наук. Подано авторське визначення поняття «професійна мобільність». Розкрито роль професійної мобільності в умовах євроінтеграції
Посилання
Sorokyn, P. (1992). Chelovek. Tsyvylyzatsyya. Obshchestvo. Moscow: Polytyzdat, 543.
Sushentseva, L. (2011). Problema profesiynoyi mobil'nosti u konteksti mizhdystsyplinarnoho pidkhodu. Teoriya i metodyka profesiynoyi osvity, 1, 3–11.
Kuhel, S. A. (1983). Professyonalnaya mobylnost v nauke. Moscow: Nauka, 372.
Zakon Ukrayiny «Pro vyshchu osvitu» vid 01.07.2014 № 1556-VII. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Pro natsionalnu doktrynu rozvytku osvity : Ukaz, Doktryna vid 17.04.2002 № 347/2002. Prezydent Ukrayiny. Ofitsiynyy visnyk Ukrayiny. 03.05.2002. № 16, 11, stattya 860.
Chernyshova, Ye. R. (2012). Formuvannya kadrovoho potentsialu systemy pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity. Kiev: Ped. dumka, 472.
Kremen, V. H. (2008). Osvitnya diyalnist i intelekt: problemy formuvannya natsionalnoyi intelihentsiyi. Teoriya i praktyka v upravlinni sotsialnymy systemamy, 2, 3–12.
Khoryev, I. (2009). Teoretychni problemy doslidzhennya naukovykh zasad profesiynoyi mobilnosti vykladacha vyshchoyi shkoly. Visnyk Lvivskoho universytetu, 26, 242–249.
Maltseva, Y. O. (2005). Hendernue razlychyya professyonalnoy mobylnosty y sehrehatsyya na runke truda. Moskva: EERC, 55.
Rybnykova, L. I. Orhanyzatsyya praktycheskoho obuchenyya v kolledzhe kak odyn yz putey formyrovanyya sotsyalno-professyonalnoy mobylnosty spetsyalysta. Available at: http/www.igpk.ru
Dyachenko, M. Y., Kandubovych, L. A. (2004). Psykholohycheskyy slovar-spravochnyk. Moscow: Kharvest, 567.
Dvoretskaya, Yu. Yu. (2007). Psykholohyya professyonalnoy mobylnosty lychnosty. Krasnodar, 143.
Dementeva, O. M. (2009). Formyrovanye sotsyalno-professyonalnoy mobylnosty studentov v uchrezhdenyyakh sredneho professyonal'noho obrazovanyya. Moscow, 22.
Ivanchenko, Ye. A. (2005). Formuvannya profesiynoyi mobilnosti maybutnikh ekonomistiv u protsesi navchannya u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Odesa, 181.
Lasota, A. (2010). Świat gestów i symboli w komunikacji dziecięcej, Oficyna Wydawnicza «Impuls», Kraków.
Sushentseva, L. L. (2011). Formuvannya profesiynoyi mobil'nosti maybutnikh kvalifikovanykh robitnykiv u profesiyno-tekhnichnykh navchalnykh zakladakh: teoriya ta praktyka: monohrafiya. Kryvyy Rih: Vydavnychyy dim, 439.
Smółka, L. (2004). Kompetencjia komunikacyjna dzieci sześcio-siedmioletnich, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 43.
Baranov, V. V., Belonovskaya, Y. D., Nykulyna, Yu. N. (2013). Konkurentnuy resurs studenta v uslovyyakh rehyonalnoho unyversyteta. Vusshee obrazovanye v Rossyy, 8-9,106–111.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Nataliya Korobko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.