Роль формування професійної мобільності майбутніх магістрів педагогіки вищої школи в умовах євроінтеграції

Автор(и)

  • Nataliya Korobko Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної Академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41400

Ключові слова:

професійна мобільність, євроінтеграція, магістр педагогіки вищої школи

Анотація

У статті описано актуальність формування професійної мобільності майбутніх магістрів педагогіки вищої школи в умовах євроінтеграційних процесів. Проаналізовано поняття «професійної мобільності» вченими різних наук. Подано авторське визначення поняття «професійна мобільність». Розкрито роль професійної мобільності в умовах євроінтеграції

Біографія автора

Nataliya Korobko, Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної Академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Аспірант

Кафедра філософії освіти та освіти дорослих

Посилання

Sorokyn, P. (1992). Chelovek. Tsyvylyzatsyya. Obshchestvo. Moscow: Polytyzdat, 543.

Sushentseva, L. (2011). Problema profesiynoyi mobil'nosti u konteksti mizhdystsyplinarnoho pidkhodu. Teoriya i metodyka profesiynoyi osvity, 1, 3–11.

Kuhel, S. A. (1983). Professyonalnaya mobylnost v nauke. Moscow: Nauka, 372.

Zakon Ukrayiny «Pro vyshchu osvitu» vid 01.07.2014 № 1556-VII. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Pro natsionalnu doktrynu rozvytku osvity : Ukaz, Doktryna vid 17.04.2002 № 347/2002. Prezydent Ukrayiny. Ofitsiynyy visnyk Ukrayiny. 03.05.2002. № 16, 11, stattya 860.

Chernyshova, Ye. R. (2012). Formuvannya kadrovoho potentsialu systemy pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity. Kiev: Ped. dumka, 472.

Kremen, V. H. (2008). Osvitnya diyalnist i intelekt: problemy formuvannya natsionalnoyi intelihentsiyi. Teoriya i praktyka v upravlinni sotsialnymy systemamy, 2, 3–12.

Khoryev, I. (2009). Teoretychni problemy doslidzhennya naukovykh zasad profesiynoyi mobilnosti vykladacha vyshchoyi shkoly. Visnyk Lvivskoho universytetu, 26, 242–249.

Maltseva, Y. O. (2005). Hendernue razlychyya professyonalnoy mobylnosty y sehrehatsyya na runke truda. Moskva: EERC, 55.

Rybnykova, L. I. Orhanyzatsyya praktycheskoho obuchenyya v kolledzhe kak odyn yz putey formyrovanyya sotsyalno-professyonalnoy mobylnosty spetsyalysta. Available at: http/www.igpk.ru

Dyachenko, M. Y., Kandubovych, L. A. (2004). Psykholohycheskyy slovar-spravochnyk. Moscow: Kharvest, 567.

Dvoretskaya, Yu. Yu. (2007). Psykholohyya professyonalnoy mobylnosty lychnosty. Krasnodar, 143.

Dementeva, O. M. (2009). Formyrovanye sotsyalno-professyonalnoy mobylnosty studentov v uchrezhdenyyakh sredneho professyonal'noho obrazovanyya. Moscow, 22.

Ivanchenko, Ye. A. (2005). Formuvannya profesiynoyi mobilnosti maybutnikh ekonomistiv u protsesi navchannya u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Odesa, 181.

Lasota, A. (2010). Świat gestów i symboli w komunikacji dziecięcej, Oficyna Wydawnicza «Impuls», Kraków.

Sushentseva, L. L. (2011). Formuvannya profesiynoyi mobil'nosti maybutnikh kvalifikovanykh robitnykiv u profesiyno-tekhnichnykh navchalnykh zakladakh: teoriya ta praktyka: monohrafiya. Kryvyy Rih: Vydavnychyy dim, 439.

Smółka, L. (2004). Kompetencjia komunikacyjna dzieci sześcio-siedmioletnich, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 43.

Baranov, V. V., Belonovskaya, Y. D., Nykulyna, Yu. N. (2013). Konkurentnuy resurs studenta v uslovyyakh rehyonalnoho unyversyteta. Vusshee obrazovanye v Rossyy, 8-9,106–111.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-24

Номер

Розділ

Педагогічні науки